JEMPUT LA BERTEDUH DI PONDOK KASIH KAMI.... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, June 21, 2010

JEMPUT LA BERTEDUH DI PONDOK KASIH KAMI....

ini lah rupa pondok kasih kami...

sukaaa!
lihatlah rumput2 yg mcm nak mati tu....lepas mesin 2 minggu .
dah jadi mcm rumput rosak dah..ni semua kerana diabaikan oleh tuan punya ...sapa lagik..en ali :P


derang terlupa bawak base simen ...esok datang lagik utk letak base


ok la ..ngam2 ngn tanah yg ada tu..saiz tanah tu 10x6 kaki..
saiz pondok 5x5 kaki...

Harga : Pondok RM1990 , tambah trelis kotak2 tu RM200 ,tambah base simen RM80 ,kos pongankutan RM200

TOTAL : RM2470 ..still murah lagik

harga asal pondok jika tiada promo = RM3980
jenis kayu : Meranti + balau ..


keadaan sebelum pondok dibina


selepas...

aku ajak gi beli batu pemijak ngn batu2 pasir nak decor rumput2 tu..
asben tunggu nak beli kat sg buluh jugak...ish sabau jer la...
sib baik raya dah nak dekat...buleh la raya kat umah akak..singgah beli kat sana...

12 comments:

~tuah.rimbun~ said...

WOW,menarik...

:: iManja :: said...

wah jelesnyerrrr.....rumahku sekangkang kera...wat lawak je kalau ader pondok ni...cuci mata pondok kasih ana pon cukuplah...

shahirina said...

lawa2.... berbaloi.....

k.imah said...

cantik gilosss!!!!..

my little family said...

cantikkk :-)

ain said...

cantiknya pondok...untung ada laman....mmg cantik n berseri la umah..org takmau masuk sembang dalam, boley lepak kat pondok ja noh...bijak..bijak...

Najwa said...

cantik..cantik..bila nk wat house warming ni??

myaishahhafiz said...

cantiknyer pondok kasih awak.

riz said...

Slm ziarah ana...cantik pondok hang...blehler dtg melepak...

~♥ iella ♥~ said...

cantik..tempat seisi keluarga berehat dan minum petang... ambk angin luar..

Em's Family said...

cantik nyer cantik nyer.. bile laa nak dapat rumah atas tanah ni,,

Yatie said...

huhhhhh....mcm teringin nak buat jer....cantik sgttt

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin