SAHAJA AKU MANDI........ | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, June 14, 2010

SAHAJA AKU MANDI........

mandi pagi ni dengan penuh jimat cermat...takut air habisssssss!!!
sampai nak syampu rambut pon kena pikir..nak syampu ke tak.nak ke tak ..


pasaipa tak dapat notis pon ada gangguan air huhuhu
balik dari melaka semalam..tengok2 air dah takde..igtkan sampai kul 12 jer..
pagi ni pon tak de lagik...mmg mengharapkan air yg ada dlm tangki jer laaaaa skrg ni

sekarang dok bayangkan kalau air tangki dah habis...mandi air mineral la gamaknya
sape org somban nak bg saya tumpang mandi :P

6 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

salam,

terseksa oh kalo tak dak air.. kalo tak dak karan tak pa lgi..

nak buang besar kecik sume kena pikir dulu.. ;)

NaZa said...

tumpang mandi akt umah pengasuh aisya la.. macam aku pernah wat.. ekek,. mandi kt umah bbstr fakhry.. tak pun kat opis.. macam xbiasa. hahahah

Puteri Satu said...

semalam umh akak pun x de air sampai kul 6 ptg.... sampai pgi ni air kuning je..

Najwa said...

giler suspen tajuk entry hang ni ;p

IMAN'S UMI said...

Ingtkn shj aku mandi wajib...kekeke...rupa2nya shj aku mandi secara jimat cermat...x tampal notis tu yg hangin tu

kirana said...

fiza,
aaaa..tak da api leh pasang lilin...air takder jenuh!

naza,
hihi sembur perfume jer :P

k/puteri,
aaa skrg dah ada ..tp slowwwwww jer

najwa,
tu dok kona ke lain lak tu

iman,
amboiiii ...laju naaaa bab mandi ni :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin