ada org nk curi motor | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, April 9, 2008

ada org nk curi motor

kenal tak pompuan ni???
kalo kenal wat2 tak kenal lah yer..
dah la serabai maut
ada hati nk cori moto ijau ni...
tau le suka color ijau pon




lokasi :jeti pulau besor

anak beranak pon sama..
si kecik ni nk tolong bwk lari moto ni

moto lama di beri wajah baru..kalo tuan dia tgk jenuh aku
kena saman :P ....match tak ngn bj aiman :)

4 comments:

PuteriSatu said...

ahahah..ingat sape yang nak curimotor tadi....

aiman...wah..bergaya sungguh dok kat motor antik tuh ye..

cendawanintim said...

saya kenal orang tu..nama dia kan....kan...*tuuuuuuuuuuut*

pastu kan...orang tu kan, dia pernah ugut saya nak bagitau bos saya, saya tengok citer korea masa keje....hikhik...lariikkkkksss....

YuszTieY said...

salam kenal..
lawa nya motor tu..teringat moto arwah ayah kat kg..masih wujud kah lagi...

kirana said...

kak puteri,
aiman pantang jmpa motor :)

cendawan,
nk lari manaaa tue...
apa emel boss? :P

yustiey,
salam
lawa kan color ujau lak tu..tu yg curi amik gambor hehe ..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin