aku di tempat baru.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, April 9, 2008

aku di tempat baru..

pagi ni aku dah start duduk di tempat baru
semalam penat mengangkut barang..huhuhu..ponat den
malas nk panggey facilites tolong..ntah derang nk tlg ke takr

so hari tu aku tulis aku dilema nk tukar tempat
ke tak ngn senior aku kan
aku dh wat keputusan..setelah ditimbal balik sana sini
aku terima lah..aku duduk di tempat yg kurang best

biasa lah kat tempat baru..nk kena suaikan dgn komuniti kat sini
hmmm....rasa tak rasi lagi lah kat sini
even aku dh kenal lama org2 kat sini tp ntah rasa cam tak brp mesras lak
pulak tu ada la dengar desas desus cam tak suka ja kitorg pindah sini..
penuh la..crowded la..aku pon nk ikut tu malas nk pindah sini..dh arahan CEO
apa yg penuh?apa yg crowded?dh ada pon cube yg kosong..kalo tak dak takkan
org nk suh pindah...huh

2 comments:

NaZa said...

welcome to our block. hihih.. penuh maybe sbb nnt group dr encryption yg 3org tu nk pindah bwh gak. pastu verification ada budak practical nk masuk.. tu yg maksud penuh kot. agaknya la..mmm

ANAKIRANA said...

naza
baru nk welcome aku nooooo...sob sob ..
aku dok dengar desas desus tepi meja aku smlm...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin