heboh-heboh .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 7, 2008

heboh-heboh ..

aku tak penah pegi pon sblm2 ni..
ntah cam mana ari sabtu baru ni ter jejak kaki lak
sbanarnya hubby ajak gi umah kwnnya kat mitc tu..
pegi la cari umah dia..dh smpai depan umah takda org lak
nk tepon..nombor dh hilang..
sooo ..utk tidak mensia2kan perjalanan ke situ ehhehe
hubby ajak singgah tgk jom heboh tu...aku ni cm malas sket
sbb ramai org kan..pahtu parking jauh nau...mau peluh ketiak nak
jalan masuk pi tu




sampai ni kat booth maxis..ada show menda ntah..aku tak paham



tgk la lautan manusia..huhuhu..aku tak soka lah
derang tgh tgk show adam kot



pahtu kami round2 tgk tmpt yg tak ramai org jer
tgk booth majalah 3 ni..org dok bergmabor ngn nurul ni
lawa la dia ni..hubby suh bergambor ngn dia..
hahaa..aku nk bgambor???ngn ct nurhaliza ja aku nak ehhehehhe



pahtu ni geng impak maksima..
seme gambar2 ni hubby yg masuk amik..
aku bdiri kat luar jer..malaih nk merempuh bau2an hehe




ni fafau..sapa tak kenai kan..ramai gak org minat dia..
dok tunggu nk salam mintak sain






mari kite terjah!hhaa..




tu jer la..sesi tgk2 ari tu..aku cepat jer ajak balik..


nk balik dah ni...jauh ooo parking..500m ada kot




aiman disamping layang2 nya hehehe..
suka dia dpt belon tu..

3 comments:

cendawanintim said...

sangat heboh erk...waaa,syiok gitu pegi jenjalan ngan insan tersayang kan....

Kalu saya nih, tunggu asben abis final leh bermanja-manjaan...ewah..!

NONIE AZIZ said...

huhuhu...saya tak pernah lagi gi heboh-heboh ni walaupun dekat ngan rumah..tak sanggup nak bersesak ngan orang...boleh cepat naik hangin...koserkan...

kirana said...

cendawan
tak suka ramai org ..

nonie,
itu lah..ramai nau org nya

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin