satu atau dua line ? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, April 10, 2008

satu atau dua line ?

yuhuuuu..aku baru balik dari klinik nih
tak sabau nk tunggu 24hb ..
arini rasa mulut payau2..cam air liur byk jer..
..cam tanda2 peknen la kan..mulut ada gula2 jer..

pahtu tadi dah consult ngn doctor
doctor tu mcm pening2 jer ngn prob aku ni
aku ckp aku amik noriday...boleh dia tny aku..amik noriday tu before peknen ker?
huhuhu tak ke haru tu..tak konfiden lak aku
pahtu aku tanya dia ok ke aku tak peot2 ni...tak dak jwp
doc tu cam muda jer lagi..
pahtu aku kuar gi wat pregnancy test..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
jeng jeng jeng..suspen2 masa dok tunggu result tu
jantung ku dh berdebar kencang
pahtu aku masuk semula ke bilik doc

satu line ke doc?
>aa..so i kasi u ubat utk kluarkan period lah
>u breasfeeding ker?
yup..
>so u kena stop 3-4 days lah
emmm..every month ke i kena amik ubat ni
>depends..once dh period .. ok lah..depends jugak hormon u
emm ok ..thanks.

dalam hati ku sedih nak nanges ja rasa bila pikior nk kena stop bfeed aiman
tak leh bygkan cam ner nak wat ek ..mlm2 aiman jaga mesti cari nenen..
sedihnya rasa..
aku plan nak tunggu dulu la..tunggu sampai sebulan..kalo tak peot jugak
baru nk amik pil ni..
kalo jadi training kat singapore..aku amik masa tu lah..time berjauhan ngn aiman

ps:takut jugak amik pil utk peot ni
sbb penah baca ada kesan sampingan kat rahim kot..kalo selalu amalkan

7 comments:

NaZa said...

satu line tu maksudnya xpeknen ke? aku xingat la.. xnormal ke ko xpeot ni? sampai ke amik ubat?

cendawanintim said...

naper tak singgah blog kita ari nih..??

alahai...saya pon problem pasal peyed nih..kalu ikut advice doc. yang consult saya, takyah risau2 kalu peyed tak datang, jangan lah paksa dia untuk datang...

tapi ati saya nih slalu sajork risau...ntah pape la..

izzat said...

sian aiman....
agak aiman kisah x?
atau
AIMAN TAK KISAH?
ingat nak tumpang berita gembira..tp xpe... setiap perkara tu ada hikmahnya

ANAKIRANA said...

naza,
oit apa nih baru anak sorang dh luper ke ..hihihi

cendawan,
ooo tak yah risau ek...hihi doc yg consult smlm tak best..tak memberi jwapan

herizat,
AIMAN tak kisah hihihi...
mmg ada hikmah nya..saye nk gi melancong dulu :)

nasazfrog... said...

mmg haru la doktor tuh kan,ala stop utk sementara waktu kan,,,

Puteri Satu said...

alahai..tak per..try lagi..ada rezeki tu nanti...sedih kan klu anak tak leh nak nenen...akak pun pernah dengar mang ada kesan sampingan klu selalu ambik pil ni...tak tahu la ya ke tak..

ANAKIRANA said...

nasaz,
haru biru :) ..tak pe aku nk tunggu sebulan kot

kak puteri,
itulah sedih nk stop bf aiman..sob sob sob

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin