aiman dan seliparnya .. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, April 22, 2008

aiman dan seliparnya ..

ni ler anak ku yg bertuah (btw,aiman maksudnya yg bertuah)
skrg ni suka nau sauk (sauk ni bahasa kdah kot=sarung/pakai bantai jer la) kasut/selipar org besor
kelakar la aiman weh
mama tak tahan nk gelak kalo tgk gelagat budak pasan besor ni
oleh kerana dia suka sgt selipa org besor
kami pon pi le beli selipar tuk aiman..sblm ni seliparnya dh kecik
lagi pulak balik melaka baru ni tak bwk balik selipar dia...cian dia
nk main pon kena pakai kasut..
tu yg asik dok sauk selipar org..
sudahnya mlm tu pegi tesco cari kedai bata nk cari selipar aiman
jmpa la yg bekenan..dah aku n hubby dok gadoh pasal saiz la pulakkk
hubby nk amik saiz besar 5 thn...adoi la...mmg la aiman suke yg besor
tapi kan bahaya dia tu..nnt kang terpijak yg lebihan tu tersungkur sapa susah
mama jugak yg susah tauuuu
layan jer la gambo aiman..











semestinya hijau pilihanku

2 comments:

cendawanintim said...

lebih kurang cam slipar iman sajork..hikhik..

ijau-putra said...

aiman=tuah
hang aiman =hang tuah
ish...macam nama pahlawan melaka jer....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin