aiman nak adik?.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, April 1, 2008

aiman nak adik?..

haihhhh....mama ni..aiman tak mo adik lagi laaa
aiman tak puas lagi bermanja ngn mama n bapak



nnt kali aiman ada adik..aiman tak leh nenen mama lagi
pahtu nnt mama tak dukung aiman lagi ..

hahaha..aiman mmg belom ready nk adik lagi kot
melalui cerita dr pengasuh mmg sah aiman tak nak lagi
sblm ni ..pengasuh jaga aiman sorang jer..pastu seminggu lepas
ada srg lagi budak yg pengasuh jaga..umor 3 thn lelaki jugak..ajim
hari pertama ajim dtg,aiman terus buli ajim..nakal yer aiman ni
ajim duduk kat sofa...dia tak kasi..dia tarik baju ajim..dia tak kasi ajim main
menan dia...huish aiman..sapa ajar ni
hari kedua..dia kejar nya ajim,bila pengasuh dukung ajim..dia yg nangis
cemburu ..bila pengasuh panggil nk suap ajim makan..dia pi lari duduk
atas pangku pengasuh
bila pengasuh mandikan ajim..dia jugak nanges nk mandi skali
bila ajim nanges..pengasuh pujuk2 usap kepala..dia pi nanges golek kat tilam
huishhh haruuuu..
mmg aiman tak leh terima org lain lagi kot..sblm ni mmg aiman manja habis ngn
famili pengasuh tu..seme rajin melayan dia..skrg ni kena berkongsi kaseh syg..
agaknya tu yg dia wat mcm tu kot..


ni gambor aiman tersangat gembira main ..sng saja nk menggembirakan dia
bwk sajer kuar bermain di taman..gembira la dia tak hengat nk balik

2 comments:

NaZa said...

gembira tul si aiman main.. aiman xnak adik or mama dia xnak.. :p maybe klu adik pompuan nk kot. ekekekk

kirana said...

naza,
aku nak la...baby gal!
ni dok wat persiapan diri ni hahahahha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin