tag:my cubicle | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 14, 2008

tag:my cubicle

ni nk jwb tag oleh cendawan ni..
tadi dah amik gambor my cubicle..hihi sempoi jer

..tak sempat nk mendeco2 ..


wallpaper mesti lah my putra..hehe


ini ada la sudut souvenir ..studen praktikal kasi...
org2 kawen kasi..letak jer la

ini ada lah batu hikmat..haha acah jer..
ni aku dpt masa sympo dulu ..door gift yg aku suka la jugak
aku letak kat tepi dekstop utk aku tgk tatkala tgh buntu keje..
pusing2 tgk dunia...
nak kena tag org ek..
nak tag
1.naza
2.mama aqilah
3.kv
4.nasazfrog
sila menjawab yerrr :)

6 comments:

cendawanintim said...

Kirana,

cantik batu hikmat n workstation awak,...time kasih jawab tag erk....nanti saya tak lagik...hikhik

PuteriSatu said...

mama Aqilah dah jawab aar....hehehe..

mug tu sama cam mug akak dapat...

nasazfrog... said...

ana,, okeh lerr nanti mase aku buat heh.. mcm bary lepas kemas jer meja.. kihkihkih..:)

KV said...

uwwa..nyesal masuk. Tak pasai1 kena tag. Huhu

kirana said...

cendawan,
worskation baru renovate gak tu..setahun ada kot

kak puteri,
mug tu sy ada 2..sajer jwb 2 kali :)

nasaz,
meja ku semulajadi cmtu tau..
tu dtg pagi2 terus amik pic :)

kv,
jgn ngelaat....jwb tauuuuu

niza said...

kak ana pindah opis ka? dulu bukan tmpt tu kan?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin