Tag : majalah yg kubaca | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, April 17, 2008

Tag : majalah yg kubaca

kena tag lagi oleh cendawan...aku tak igt soklan nya..sama ada majalah
yg dibaca atau yg dibeli..hihi kira kalo beli tu baca lah kan
aku mmg suka baca majalah..terutama nya majalah decor
yg dok beli tu anjung seri ,impiana jer ..
pa&ma kadang2 jer beli..lagipon kat library aku seme ada
leh pinjam lagi magazine.. :)



sekarang ni jarang membeli sgt..sebab aku suka baca info online hihi
sng ajer ..info dihujung jari
kalo tgk mag yg best2 yg nk simpan utk buat contoh baru aku beli



ni pon aku baca..belek2 tgk gambor..tgk idea derang
ni mag kwn aku..dia bg aku pinjam sekotak :)


ni ler mag yg dipinjamkan kat aku..ni collection dia masuk nk masuk
umah baru dia dulu ni..skrg dia pass ke aku pulak

lain2 majalah ada jugak baca...cleo,intrend,wanita,keluarga..seme lah apa2 yg bole dibaca

seperti biasa geng nk kena tag :
1.naza
2.mama aqilah
3.kv
4.nasazfrog
5.nonie
6.enina

2 comments:

cendawanintim said...

banyaknyer majalah deco tuh..besh..besh..

NONIE AZIZ said...

alamak mmg nak kena jawab eik...nantilah eik...apapun akak pun suka banyak suka majalah ID

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin