gembira aku | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 25, 2008

gembira aku

"heloo ..abg kat ner"soklan biasa terpacul dari mulutku
resah jugak abg tak sampai umah lagi..sbb harini abg habis kursus awal
"kat tol senawang "jawabnya ringkas
"aik..bukan ker abg balik awal tadi"soklan ku lagi
"tertido kat RnR seremban..pahtu gi beli kad"
"ooo ..lamanya tido..ok lah ..bye"

perbualan tamat di situ..lantas ku sambung nyusukan aiman
10min kemudian..deruan ejin keta kedengaran di luar rumah
aiman pantas bangun meluru ke pintu masuk menunggu bapaknya
begitulah rutin harian dia...aku pon turut serta menanti kepulangan suami

"happy besday....!"ucapnya buat kali ke3
"hehehe..."senyum aku sambil mata terpaku di tangan abg
"wow..ada hadiah!"ujar ku kegembiraan
aku tak terpikir abg nk bg hadiah sampingan...sbb abg dh janji nk bagi duit
utk beli hadiah utama hihihhii
"oooo tipu org ek kata tido tadi.."
"hehehhe.."abg sengih



tgk paper beg pon aku dah suka..belom tkg isi dalamnya lagi



"wah abg..cantiknya letak dlm kotak lagi"padahal aku dah pesan ngn abg dulu2..
kalo nk kasi hadiah letak dl kotak lawa2..hihih demand sungguh :)


taraaaaaa..aku soka!

bodyshop toilettries set....lotion,shower gel,sabun,perfume


lepas tu aku baru bukak kad...
"ermmm wanginya abg..baru sembur perfume ek"
berat jer rasa kad tu..aku terus buka dgn pantas..
taraaaaa..duit bertaburan pulak..surprise sungguh hihi
tak sangka lak abg nk letak duit kat situ

suka sgt kad tu..sbb color hijau n sgt comei..
duit tu utk aku bayar hadiah utama yg belom sampai ke msia lagi..
harap2 ada la apa yg aku nak tu

selain itu..pagi semlm masa antor aiman..aku dpt hadiah ni


igt jugak bbsitter tu nk kasi aku..hihi terharu tau..
besday dia jugak bulan april..19 ..aku ada jugak kasi hadiah utk dia
kasi dgn iklhlas tak harapkan balasan pon..sbg tanda terima kasih menjaga aiman
dgn baik skali


ni ler hadiah nya..aku hargai tau ingatan org terhadap aku

terima kasih jugak kepada kwn2 yg skype,ym,comment wish besday to me
terharu2...


ESOK BESDAY SUAMI KU PULAAAA..
aku belom beli kad lagi..hadiah nya dah tau nk kasi apa

4 comments:

flush said...

mau cecah 300 hadiah.. bagus suami mcm tu.. happy advance bday to ur husband..

cendawanintim said...

wah, besh..besh...dpt present....pasnih gi mandi terus tau...pakai wangi2..hikhik

nasazfrog... said...

aduh bestnye dapat hadiah.... dapat uwang lagi tuh.... best la dapat suami camtuh...

Faina Arisya said...

happy belated birthday.. moga berbahagia di dunia dan diakhirat.. aminnnnn... tak sempat nak wish.. bz bebenor last week..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin