dikala keseorangan... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Sunday, April 13, 2008

dikala keseorangan...

ecewah tajuk ala2 jiwang hihiih
6.00pm
aku keseorangan di saat ini...abang kena standby minggu ni
tengah seronok golek2 tgk tv...abang kena pegi opis pulookkkk
aiman lak mengikut pengasuh pegi sekolah anaknya
makanya aku duduk sensorang..
tadi aku nak gi salon ..pegi cari kedai tutup pulak
hujan renyai2 kan..mesti org seronok lepak2 di rumah saja
aku singgah beli goreng pisang ngn kopok lekor,ujan2 kan sedap
mkn panas2..cicah sambal kicap phewww..tapi mkn srg2 jadinya tak best jugak :(

skrg ni ku biar kan saja tv terbukak..ada cete bawang putih bawang merah

minggu ni enggak ke mana2..disebabkan abang kena standby..
kalo kena standby abang balik lewat malam..
selalunya minggu abang standby lah menguji aku huhuhuhu..
sabar2..malam ni last abang balik lmbat..

tadi pagi aku ajak kluar bekfes kat luar..
aku ckp ngn abg kena jugak kluar walopon dekat..tak kisah
janji kluar dr umah..nk pengsan rasa kalo tak kluar jalan2
pahtu gi tgk progress rumah

ermmm apa lagi ya mau kucoretkan disini...
cukoplah ini sahaja..karang aku merapu..tak leh nk stop

ps:sedih aku baca entry blogger kasut vincci...dia baru saja kehilangan insan2 tersayang dlm masa terdekat ini..ibunya yg dikasihi juga turut pergi selama2nya 2 bulan lalu...aku teringatkan
emak aku di kampung...tak dpt ku bygkan mcm mana...argh tak nak aku habiskan ayat ini..
aku nak balik kampung bulan 5 nnt nak jenguk mak dan ayah aku di sana..
sementara mereka masih ada..masa inilah peluang yg ada..

4 comments:

cendawanintim said...

samekom,

ala, baru tinggal kejap jer, saya nih hah...asben slalu takder...nak wat camana????tunggu setahun lagik abis study ni hah...sabo ok...kekadang sensorang tuh, besh pe, privacy...

balik kg bulan 5?nanti jangan lupa bawak balik buah tangan tuk kita erk....

KV said...

ana, selagi ada ibu dan ayah, berbakti lah pd mereka.;)
Kalo dh jadi cam akak, hanya tinggal kenangan yg terindah.

NaZa said...

dah lama ko xbalik kan? awal thn aritu kan? mak ayah aku rindu ke cucu.. so diorg dtg sini sbb aku xsempat nk balik. hihihi

kirana said...

cendawan,
hihi..dulu sy duduk berjauhan ngn hubby boleh jer hehe ..skrg ni bila dok skali ngada2 sket

kv,
itu lah..nk berbakti selagi mereka masih ada kan..akak byk2 bersabar yer

naza,
yup lama oo tak balik..last balik bulan jan..hihii..nk tunggu cuti pjg sket baru leh balik..almaklum ler..jauhhhh :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin