umah ku lagi.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, April 16, 2008

umah ku lagi..

wiken baru ni gi tgk umah lagi
besala...aku ni gedik tak sabau2..


kali ni umah ku dh siap pagar..derang tgh cat2 pagar..

rupanya yg merah tu color asal besi tu hihihi..aku dok igt derang cat
besi color merah ..tak lawo



yg dalam pon dah cat color krim ..
sinki pon dah ada tap tapi tak dak kepala..sib baik tap nyer style moden jugak
tak perlu tukar2 lagi kot

aiman org plg sonok skali..berlari sana sini sepuas2 hati

tu jer la update umahku..
rasanya dah nk hampir siap..cuma jalan jer lagi

4 comments:

cendawanintim said...

wah, sonot..sonot..

Faina Arisya said...

kirana..

beli umah kat ner? cantik ler.

kirana said...

cendawan
excited tauuuu

faina,
kak umah tu kat sban2 .. :)
nnt jemput2 ler dtg ..dkt jer ngn nilai tu hihi

aishah badaruddin said...

ana.. cantiknyer rumah..
jln2 terjumpa plak blog nih.. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin