yeay..digi | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 25, 2008

yeay..digi

hehhee..ini pon aku nk blog..
tak kira..janji aku suka...happy..

jom pakai digi :)




aku baru lepas bengang ngn org ni...
meroyan kot org tu...
adoi la..cakap elok2 tak boleh ker..
ni pong pang pong pang marah aku kat tepon..
aku tanya elok2..jwb la elok2..
kang reveal kat sini kang...dpt tahu lak..
kat sini co aku monitor blog ni ..
so tak leh nk cete lebih2...

tapi pompuan tu mmg MEROYAN..aku mencilah org yg perasan bagus ni

3 comments:

cendawanintim said...

kat mana2 opis mesti ada orang jaat kan...

tu la awak, suh tubuh co. baru tak nak...ni dah bubar dah...larikkksssss...

niza said...

uish... sapa la yg buat kak ana marah ni?

kirana said...

cendawan,
kalo sy ni kaya ..tak mau dah keje hihihiih

niza,
hai niza!
org tu kan..ala..kalo bgtau niza igt ke tak ntah ler

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin