15 TAHUN DAHULU..... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, January 15, 2010

15 TAHUN DAHULU.....


curi gambar kat facebook..thanks pada korang yg rajin letak gambar dulu2...
sila klik utk gambar besar..hehhehe beleh sungguh aku dulu
beleh=selekeh ,lembik

10 comments:

JMR said...

sapakah itu???

** Perfect Love ** said...

Salam kenal ;-)

mana ada beleh.. sweet je ;-)

buzzybug said...

apesal gambr kena circle tu?

noorulaz said...

HAHAHA.. Bulat besaq nampak???

genny da bomb said...

hg amik dari fb paeh ka apa hehehehhe..sbb tu yang bulat sakan tu...kuruih sungguh hang dulu..

Mak Su said...

heheheh, comel jer ghopa dolu dolu

Abang Long said...

Waktu kecil kelihatan selekeh dan berhingus meleleh. Bila besar jadi peramu-gari ...

kirana said...

jmr,
tgk tu sampai tak kenai

pl,
hai salam kenalan..singgah la lagi :)

niza,
tu gambar paeh..dia yg circle kot...kak ana curi kat fb

nurul,
tu paeh yg bulatkan dia tu..


geni,
aaa kuruih sungugh..patut la org kg aku kata aku 'tembun' la ni

maksu,
haha lawak la maksu ni



abg long,
sapa jadi pramugari tu

mama uzma said...

itu biasa kak...
belum tengok gambar iena lagi...lagi selekeh...hahaha

feeza said...

hehehe...ingatkan yg gmbr bulat besar tu gmbr pakwe lama...wei..ana, nmpak muka budak betullah.

kdg2 gmbr2 lama ni boleh buat kita tergelak, sedih...dan mcm2lah.. tp kalau takde sejarah masakan akan hidup seperti skrg. Sejarahkan mengajar erti hidup.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin