MAMA,PELUK SAYE! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, January 8, 2010

MAMA,PELUK SAYE!

salah satu sebab aku melambat2kan nak pisahkan tempat tido..

masa derang tak der..huishh..sunyinya rasa....rasa tak lengkap lak tido..
..kiri aisya..kanan aiman...tido peluk mama..wahh besnyaaaa..dgn tgn2 comel tak sampai tu letak atas perut aku...hahah..syiok tengok

aiman yg manja ni pulak.,.lagik ler..."mama,peluk saye..."nak tido tu kena la letak tangan kat muka ke..perut dia ker..janji bersentuhan dengan dia lah..
pastu nak gedik2 cium....
dah besar nanti mau lagi ka nak cium2 mama gini ...
semasa kecil ni la kot nak berpeluk manja....


dah pandai berlakon..tengok muncung tu....ni sah2 ciuman utk camera....dia yg suruh amik gambar
sekali tu..dia mai cium..pastu tgn lagik satu pegang camera..laaaaaaaa..tak ikhlas aiman cium mama ni

masa kecik ni la tido peluk cium sekalik..dah besar nanti..dah tak tido sekali..derang pon dah ada org lain...huhu ..

5 comments:

lady zaini said...

Salamz Ana :),
Ada kawan yang bukan malaysian terkejut bila kitorang cakap kitorang tanak pisahkan tempat tido anak, hehe. Bukan terkejut sikit2, sampai bermati-matian dia pertahankan kebaikan tidor asing dengan anak nih.. :D lain budaya lain la pandangannya kan..

Nantilah dia dah besar baru fikir lagi, hehe :P Rindulaa, bila bangun best jer tengok muka dia tengah tido.

feeza said...

:) manja betul aksi tdo tu...

buzzybug said...

alahai sweetnyaa... terasa mcm nak anak gak. huhuhu...

mama uzma said...

macam iena keinginan nak pisah uzma tido bersama tu ada..tapi belas kasihat tu lg kuat dari keinginan..hihi...tunggu la besar skitkan..ok kot...

NaZa said...

fakhry plak, dia sendiri yg memisahkn dirinya ngn kitorg. skang dia tido sorang2 depan tv sampai ke pagi. ajak masuk bilik xnak plak. huhuh.. nk beli katil, xmuat plak umah aku ni...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin