SAKIT ULSER RAMPAI RASA TERTEKAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, January 4, 2010

SAKIT ULSER RAMPAI RASA TERTEKAN

dah lama tak kena ulser ni...adoiiii


aritu aisya hantukkan kepala dia ..kena mulut aku..pastu terkena gigi siung aku..
apa lagiii....
sakit smpai arini ni haaa
siksa tul...nk gosok gigi pon pedih...nak makan lagik la tak selera
pastu mood tiba2 jadi nak marah jer...sebab dok sakit mulut ni kan....

ni baru sebijik..mcm mana la budak yg kena sakit mulut kaki tangan tu kan..berbiji2 dalam mulut tu...auwwwwww seriau...

9 comments:

feeza said...

awwww...cam sakit je rasa..w/pun aku tak penah kena benda ni..mintak simpanglah..yg aku tau benda ni sakit teramat...huh!.

anak aku ada gak duk hantuk kepala kat bibir aku..bila kena gigi kat isi mulut ni rasa cam nk nangis..kuar airmata.

apa2pun ana jgn marah2,sabor2. hish.. dok baca paper kes amah dera anak majikan lagi..hmmm...seriau je.

atie said...

Masalah yang sama dihadapi oleh hubby akak na, kena hantuk ngan Ammar....elok jer pastuh kena lagik.....hehe,Letak bonjela pun ok...

noorulaz said...

buruk nau juih bibiaq.. huahuahua

Fiena said...

letak la bonjela.. sure cpt lega.. hikhikhik

cikda said...

ana
euw..sakit kan..aku pun baru jek baik..dr bibir pecah...balik kg galak g mkn majun mak aku..sudahnyer pecah a bibir sbb panas terlebih..

kirana said...

feeza,
huishh tak penah rasa ulser la ni...huhuh cuba la rasa sekalik..pastu tabur garam utk nikmat lagik


k.atie,
haha sabau jer la...asla kak tie tak kena hantuk lak :P
saya takut nk letak bonjela...takut pedihhhhhh

nurul,
auwwwwwwww...hahaha


fiena,
takuttt...huh kawan aku suh tabur garam..aku takut..dah penah rasa sekalik dulu...fobia

aida,
hahaha makjun cap apa wehh..panas la tu...

my little family said...

taruk bonjela..yg pakai kat baby tuh.. :-)

cikda said...

ana
ntah makjun ape ntah..kena byk minum air..aku terlupa plak..
kononnyer aku nak hilangkan lenguh2 masa bgn tdo...
mmg a terasa ringan badan...

mama uzma said...

huhu
mesti sgt teramatkan..
lagi2 klu nak mkn yg pedas2...
aduhai
wat x lalu mkn je..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin