MANA ADIK? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, January 14, 2010

MANA ADIK?

entri jiwang kat anak di petang hari

rindu kat budak ni......semalam dia tido kat kampung pengasuh..huhu
kalau tak bagi bawak balik..aku kena cuti pulak..awal2 tahun dah cuti..cuti pon tak masuk lagik..
derang balik berubat pasal kena sihir ngn org


semalam bila dia tak der..pastu aiman lak tido awal...
aku rasa mcm oooo nnt bila anak2 dah besar buat hal sendiri..gini la kot rasanya..
ada la banyak masa nak itu ini..




aiman pon sunyi agaknya....asik la tanya mana adik
pagi tadi bangun2 tido "mama,mana adik"



gambar blur pon belasah letakk..payah nak amik gambar budak ni


abang dan adik....tengok aiman tido mcm abang yg sedang jaga adik

4 comments:

:: imanja :: said...

ala ciannyer aiman...rindu² kat aisya...kalau jumpe gaduh yer...biler tkder rindu-rinduan...

noorulaz said...

sabaq naa.. esok lusa tulat balik laa..

mama uzma said...

kesiannya aiman rindu kat adik dia...

klu iena pun x sanggupnya tido x bertemankan uzma...huhu

feeza said...

cian aiman...rindu kat adik dia ye.
hehehehe...nnti kalau dh jumpa ngan adik jgn plak duk "buli" adik ye..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin