BAJU RAYA=COLOR SOFA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 29, 2009

BAJU RAYA=COLOR SOFA


kebetulan pulak...huhu mak beli sofa baru utk raya..aku sponsor..cehhh nk bgtau gak tu sponsor hahaha...
balik2 kampung,tengok sama ngn color baju kami..nasib ler...sib baik langsir tak sama :P

7 comments:

Abang Long said...

Hahahaha ... tahu 86, ada kawan datang raya ke rumah orang tua, warna bajunya sama sebiji dengan alas kaki di rumah ... alahai ... kami tak sanggup nak minum, sebab ramai yang tersembur ketawa ...

shahirina said...

kenalah pilih warna orang yang sponsor tu... heheheheh

mama uzma said...

keh3...
oklah tu kak...

Mummy Dasy said...

huhuhu sama ah kite...smpikan SIL cakap baju Daneen sedondon ngan sampul kusyen umah MIl huhuhu

kirana said...

abg long,
huhuuu tobat malu giler

k.shahi,
kebetulannnnn

mama uzma,
nak sedondon sgt kan..ahha amik

mumydasy,
sedondon katanya...harung sekali ngn langsir nnt thn depan hehe

mama umar said...

aku penah sekali bju raya kami sefamili sedondon dgn kaler sofa umah mak metua..pastu pg beraya umah org dh sedondon pulak dgn curtain umah org tu.alahaiii..thn ni lak ada bju raya ipar duai yg sedondon dgn sofa n curtain raya umah metua..moralnya, sblm wat bju raya aku kena tnya dlu metua tema kaler sofa dgn curtain dia sbb rsanya tiap2 thn tuka kaler..

kirana said...

najwa,
hahahaha pi raya umah org tu yg rasa malu tu hehe..rasa nk cepat jer balik

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin