PEMENANG TOP REFERRER | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, September 9, 2009

PEMENANG TOP REFERRER

terlambat annpunce lak..heheh..hadiah dah kasi kepada pemenang dah


sebenarnya ada 2 keputusan antara mama uzma dan kak imah
jadik,oleh kerana mama uzma dah menerima reward utk pengomen terbanyak..so kali ni saya rasa buat keputusan nak bg kepada yg belom merasa la kan...aci lah yer..sama2 merasa



kad raya dan rm50 voucher utk pemenang

saya rasa nak kirim kad raya utk 15 org...tapi tu ler..sempat ke ..dah nak raya pon kan..mesti dpt lepas raya...ermmm..akan dipertimbangkan

apa2 pon terima kasih byk2 kpd yg mengambil bahagian :)

5 comments:

contactlens said...

Acilah tu..sama2 merasa... :P

~tuah.rimbun~ said...

kenapa saya punya blog adrs x de dlm list?..
enmm, lebih untuk dari nufnang la.. bagus2

kirana said...

contactlens,
yer la..hadiah tak seberapa pon...

tuah,
ermmm tak pham komen?blog tak der dlm list mana?dlm bloglist saya ada blog awk ..ker dlm gambar kat ats tu?
kalau yg tu mmg sapa2 yg top jer masuk hehe

dekja78 said...

terima kasih lah...dpt gak duit raye..heheheh

MrNamiruz said...

bestnye..nape la nuffnang lmbt bg exchange blog ni..:p

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin