FROM DIGI TO CELCOM | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, September 3, 2009

FROM DIGI TO CELCOM

banyak pertukaran minggu ni ...cewahhhhh
henpon lama ke baru
skincare baru
makeup baru
nombor baru

aku dah send pertukaran kpd semua nombor contact yg ada dalam hp aku..kpd kawan2 yg belum dapat...tlg maklumkan aku yerrrr

celcom ni line ...lama dah register..en ali la ni..pastu dia suruh aku pakai
aku engkar arahan heheh sbb syg digi aku tu..walaupon prepaid..aku malas nk tukar2 sbenarnya..lecehhh
byk menda nak kena tukar..bank dll...

tapi dah berkali2 dia dok suruh2...aku tak mau la berdosa lak tak dgr ckp suami kan...

so mulai 1 sept ..saya dah jadi pengguna CELCOM semula

sebelum2 ni...TIMECEL 017 ,pastu CELCOM ..,pastu DIGI..sbb masa tu en ali sng nk tepon..digi free ,pastu skrg balik ke CELCOM postpaid

pastu bila antor2 nombor baru kpd rakan2 lama yg lama tak contact..mula la depa pon btny kabar..anak 3 dah pon ada (riz dpt hero semua)...dah dpt anak pon ada..
yg famili angkat kat felda kota tinggi pon terharu aku masih igt kat depa..cewahhhh..mmg la aku igt..cuma jarang2 contact....

10 comments:

my little family / kaftanbatik said...

akak pengguna SETIA celcom cuma no je 2,3x tukar..dr line ke prepaid..hahaha

contactlens said...

alhamdulillah..ke arah menjadi isteri solehah....:P

cikda said...

haha
tu la pagi2 buta
dpt sms no baru tu..

mama uzma said...

maknanya akak x dapat la msg iena pagi tadi ekk...??

email iena no baru akak ehh...

nabihah82 said...

jiran meja depan xdpt lg no baru ekekekeke :-p

Kakak & Adik said...

salam,
alhamdulillah..isteri solehah.. hehehe
*jemput melawat ke blog kami http://something4youandme.blogspot.com utk jualan colored stones yg cantik2!*
terima kasih! :)

ANAKIRANA said...

k.ayu,
setia sungguh hihi

contaclens,
uhuk!selama ni tka solehah lagik ek hehehe

aida,
dlm kete gi keja..time tu ler free nk sms ramai2


mama uzma,
oo tak dpt..ok nnt bg no baru


bie,
owh dah beli hp??

kakak,
ok,tq

shahi said...

oo banyak jugak dah tukar nombor nie.. hmmm k. Shahi guna nombor sekarang nie pun dah nak dekat 10 tahun..... huhuhu.....setia pada yang satu... heheheheh

buzzybug said...

asyik tukar nombor aje...

ANAKIRANA said...

k.shahi,
lama gilerrrrrrr

niza,
ermmm dah takdir kena tukar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin