INVOIS UTK SUAMI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, September 14, 2009

INVOIS UTK SUAMI


***abaikan tatabahasa/ejaan**

nak mintak duit suami ..kena bg detail pecahan2 tu..

kang mintak sejelepuk ..mesti kena soal jawab



so bg list kat dia..bagi dia tau ke mana duit nk mengalir pi

hehe..lagi pulak asben aku memang seme benda kena tulis atas kertas..tak leh ckp banyak..dia pening..nak beli barang lebih dari 2 benda dah kena tulis

korang brp bajet duit raya tahun ni?
hihiih aku ngn asben separuh2...kami total semua brp ..bagi sama banyak
mcm kat kedah anak buah tak ramai..anak buah dpt lebih sket la..pastu bg kat mak pak sedara lah..
kat melaka..anak buah saja dah 27..hehe ..kira la nk dpt brp


tengahari ni baru nak gi tukar duit ni..harap2 ada la...derang ckp isnin baru boleh tukar
oh envelope raya..tahun ni tnb bagi sket jer...bajet cut down ehhehehhehe..

8 comments:

genny da bomb said...

isnin baru leh tukar?aku dah siap tukar mgu lepas lagi hihihi

genny da bomb said...

sat2 aku komen baru tgk attach gambo tu..hahahahhahahahahha lawak gila email hampa dua...bengong jaaa....

mama uzma said...

hihi...
x penah iena wat mcm ni kak..
blasah je minta kat dia..keh3..

kirana said...

geni,
aaa geni oooiii..dah pegi tadi..habis pulakkkkkkk
tensen aku
pegi la carik bank2 kat s.ptaling lak..seme habisssssssssss
pastu affin bank utk customer dia ja

pegi la maybank baru tu..sib baik ada lagik
hhehe..tak emel lagutu payah..list byk geni ooooiii


mama uzma,
akak mmg kena listkan..apa nak buat..pasni apa..seme benda kena list..sbb dia jenis pening ckp banyak..

dekja78 said...

dgr approved tu bestnye....

K.imah part beli kuih raye..part bg duit raye Mr.HB punye part....hehehe..amik portion yg kureng tu..hihihihi

cikda said...

ana
huish..siap ber 'invois'
aku pun belum tukar lg duit raya..
dah ler balik Kedah tahun nie...
sib baik anak buah sorang jek...

my little family said...

tu dia, pestime jumpa yg mcm ni...mcm2 sungguh, apa2 pun tu boleh eratkan hbgan kita suami isteri kan? hehe

kirana said...

k.imah,
hahaha cerdik2....ana sama adil


aida,
saja suka2...hahah
huh sib baik srg..leh dpt byk ler anak buah hang tu


k.ayu,
hhhihii saja la ka.ayu..boring2

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin