HADIAH UTK LELAKI BERJAMBANG | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 8, 2009

HADIAH UTK LELAKI BERJAMBANG

ni laki sapa ni ..hehe tak kenai aku

kerana jambang hati ku terjatuh padamu hihihiiiii
mengarut dah ana...eh tp betul la..aku suka laki ada jambang sket2..

sempena dapat bonus itu hari...aku tanya dia nak makan apa..nak belanja..
dia taknak makan2..dia mintak electric shaver
owh boleh...kira merangkap hadiah harp bapak bulan 7 aritu sekalik la hehehehe
aci ke tak aci ker..kite mesti bijak planning :) (dia kata tak aci)

oleh kerana aku ni tak cukop masa nak pi beli..maklum la..aku soping time keje ja
pastu aku bagi voucher parkson yg ku ada..yg kena habiskn semalam..ehhe
suruh dia gi beli sendiri...aci la kan..voucher tu dpt pon hasil aku membeli belah..



ni yg dia pilih..suruh aku pilih mana la aku tau
dia kata pisau cukur dia tumpul...tu keje dok amik stok aku punya...best katanya ....cehhhhh





tengok tu ebrjambang...alasan tak dak pisau cukur ..sabau jer la heheheh
gambar pagi bila ntah..dah ada hp best ni..keje nk snap snip snup jer

6 comments:

Abang Long said...

Pisau cukur dikongsi bersama ?!@#$%^&* ....... mesti licin ... hahehihu ...

kirana said...

ish abg long ni....sila baca betul2 ehhe..bukan kongsi laaaaa...
amik " stok "

my little family said...

akak plak xsuke yg berjambang..janggut sket2 leh la..hahaha

dulu2 xsuka yg bermisai, alih2 dpt yg misai ala dato K plak :-p

SUZIE APAI said...

kirana~aper la korang ni.....bulan posa ni bicara la psl kuih raya...misai nagn jambang plak jadik topik..pepehal..suker benor ler yer laki hang!

kirana said...

k.ayu,
hahahaha mmg sebijik cam datok k :)

suzi,
aku tau hang geli ek ehhehehe
ok2..pasni aku cete mende lain lak..makeup2 lak

mama uzma said...

hanya mampu tertawa...hahaha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin