PANTANG SUDAH TAMAT | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, September 10, 2009

PANTANG SUDAH TAMAT

bulan posa ni teringin yang amat sangat nak makan laksa
tak boleh tahan lagik..call tanya mak..dah buleh bukak pantang ke belom..hehehhe
mak aku kata dah boleh dah..tapi setengah org pantang setahun


laksa pertama kali makan..dari param seremban 2
ok la..kuah pekat..tp masam sket..
tapi kira ok la..kalo takat nk lepas gian teringin



hari kedua...asben lak teringin..beli 2
tu rendang minang dari pkns..mahai laaa..rm5.50 100g..seciput..pastu tak rasa rendang lak tu..
lemang nya sedap..lembut dan memang rasa lemang sejati


pantang lain..nangka..semalam aku dah makan jugak
gulai nangka+daging..kak chom masak..
mmg sedap la..kalo kak chom masak....rendang dia pon sedap..tp tak berkesempatan nak buat lagik tu..

6 comments:

shaifulsafar said...

mau meleleh air liur ni karang.... hish...

MommyDania said...

ko pantang apa ni ana?

contactlens said...

Saya pn pantang ngn makanan2 nih.....pantang nampak...kui.kui.kui..:P

mama uzma said...

uishh...
akak betui2 pantang ekk...
x silap iena..masa tuh uzma 3 bln ke 4 bln iena dah bedal dah mkn laksa..mkn ngan mama iena lg..dia x tegur apa2 pun..

masa blik umah mil dia nmpak iena mkn dia terkejut..kakak ipar lak dia kata..akak anak dah 8 bln baru brani nak mkn...

hihi...
knp ekk...??klu ikut mama
iena x byk sgt pantang..

cikda said...

ana
aku pun teringin nak mkn laksa hari nie..laki aku siap leh lupa plak gerai laksa yg sedap tu..esok ler kena g cari sdri

kirana said...

shaiful,
hiks..ala baru tayang sket...depa dok tayang penuh blog tu ehhehe


momydania,
pantang mkn laksa ngn makanan berangin lepas bersalin..hehe org kedah ja kot pantang


contaclens,
hihihiihi sib baik kaki tu tak kena pantang makan


mamauzma,
ermm makanan tu kira cam berbisa sket la...kite pas bersalin urat kembang kan...so kena jaga sket la..nangka tu berangin..nnt mkn sakit urat,cam pengasuh akak dia makan nangka yg dia masak tu..sakit teruk smpai nak demam..tak tau la..dulu tak pantang ke apa..ke sbb dah berumur ke sakit..tak tau lah


aida,
laaaa...hang balik cuba pekena laksa pak long kat stadium tu...asben aku dok compare mana2 laksa tak leh lawan laksa paklong..hehe mmg la ..laksa kedah mmg sedap cewahhhhh

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin