SKANDAL!KENAL KER ARTIS NI? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, September 11, 2009

SKANDAL!KENAL KER ARTIS NI?

selamat pagi jumaat...awal2 pagi dah nk berjoyah hehe
meh tengok sapa artis yg tak gelemer ni..gedik ngn datok mana pulak la ni...

pada hari isnin yg lepas,mereka kelihatan mesra di sebuah workshop.Artis 'R' yg suam2 kuku itu bersama Dato' A selepas itu berlalu pergi ke destinasi lain yg kami agak ke PKNS utk mencari baju raya


hihiihiiiih saja suka2 yer ...

11 comments:

Iena said...

saya kenal artis nih!!!
au! over tau!!! hiks~~~

dekja78 said...

DAtuk A tu pun kenal..laki sape ntah....heheheh

ss said...

isk isk isk... saya pernah terserempak dengan artis ni kat jusco.... memang mesra.... siapa dia ni erk?.... artis program realiti gak ker?

cikda said...

ana
haha..wei balik raya mana tahun nie?

Abang Long said...

Dalam workshop tidak menjadi masalah. Tapi kalau berada dalam bilik hotel barulah boleh dianggap skandal. Hahahahahaha .....

genny da bomb said...

ahahahahhaa...ni bukan gambo paparazi ni..ni gambo menyerah diri..siap sengih2 bagai lagi hahahhaa

cendawanintim said...

aiyyoooo, sape tu??

contactlens said...

Lepas g PKNS ke mana lak tuh???jeng..jeng..jeng...................balik rumah daaa....buka pose....:P

mama uzma said...

betui tuh kak geni...
lawak r kak ana nih..

zhangdan said...

nike jordan 15


Air Jordan 15

shaifulsafar said...

ana,

emailkan saya contact kontraktor autogate... shaifulsafar@yahoo.com.my

thanks

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin