4S | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, July 6, 2009

4S

wiken baru ni duduk rumah sepenuh masa...best giler rasa
buleh rehat sepenuhnya...bangun pagi lewat hahaha...
dah duduk rumah buleh la godek2 apa yg patut..aku melancarkan program
sapu susun sisih seragam (asben asik dok buat kat opis dia ja..kat umah tak mau buat :P )
ada 5 S tapi tak ingat satu lagi apa

cergas dia buat pemasangan selepas keluar entri :)

aku pon cargas memasang hehehe

balang kosong lagik....nampak nau sekadar hiasan :)

dan kerja2 mengemas bilik kerja en ali ni..huhuhu kemas selerak ..kemas selerak
semalam aku sisihkan barang2 tak berkenaan..
syiok pulak dia dok melepak baca sampai org panggey pon tak dengar
(meja tu en ali beli lama dah tanpa pengetahuan ku ..kalo tau dia nk beli..sah2 aku suh amik cap ikea )

file2 dah disusun ikut kategori,rumah ,kereta,insurans,bil2,personal..lain2
label tak buat lagi....nak tgk en ali nak buat ke aku nak kena buat jugak ni rasanya
lapang dada rasa tgk dah kemas sket..
sekarang ni kain baju bajan la yg aku sakit mata tengok
aku dok sebut wardrobe2 byk kali ...dia jawab
"tak pa beli hanger dulu .." chehhhhh!
satu ja ikea ni aku tak suka..nak kena DIY huhuuuhhu..mmg memerlukan kesabaran
yg simple2 ok la...aku try buat rack tu..nak pasang 3 tingkat tu nk kena screw kan.huhuhu..kena asben gak buat..mmg mekngot la aku buat
yg aku pasang kotak hijau tu jer.. :)

14 comments:

shaifulsafar said...

blog akan dijadikan bahan rujukan sepanjang masa...hahahaha...

genny da bomb said...

nak jugakkkkk...balang tu..ng pemegang periuk tu sama ng aku hehehhee..tp aku nye amik warna biru..sbb pa..sbb kalo kotor tak nmpk sgt..aku pun nk beli cam hang tu..huhuhu

MommyDania said...

wahh dh cantik umah ko!

PuteriSatu said...

bila la akak nak buat 4S ni ye...tunggu umah baru jekla..boleh? ahaks...

mama uzma said...

cantik lah....
bestnya klu ada umah sendiri...
mcm2 leh wat...

my little family said...

cantikkk..akak pun dah lama dah bt 4S ni..x abih2 lagi..tp bila dah siap sket rs puas ati sgt2 kan? hehehe...

PerantauSepi1306 said...

lama tak singgah umah ana ni.. kemas tul decor kat umah ana.. sumer DIY ka?

Mak Su said...

bestnyer bab kemas2, rasa lapang and freedom jer

AkMa said...

kemas dan cantik..tersusun jerr...

dah lame x jenguk blog awk..aiman n aisya dah suhat btul ke?

kirana said...

SHAIFUL,
UHUK!UHUK!SALAH TEMPAT KOT


GENI,
HEHE..KALO PUTIH BERSIH TU KIRA MAKNANYA AKU TAK MASAK LA TU :p

MOMYDANIA,
BELUM LAGI WEHHHHHHHHH..BYK LAGI NK KENA BUAT


K.PUTERI,
HEHEHHE..BULEH2...SURE 4S HARI2 NNT :)

MAMA UZMA,
TAK PA NNT ADA REZKI ADA LA TU

MA,
AAA..LAPANG DADA SKET TGK

PERANTAUSEPI,
AAA LA KAK ..LAMA AKAK TAK KECOH KAT SINI EK..HEHEHE
DIY KAK..TU LECEH TU...AMIK MASA

MAKSU,
BEST TP PENAT :)

AKMA,
AAA DAH SEHAT DAH...
LAMA TAK JENGUK EK....KITE PON JARANG UPDATE SKRG NI

Mummy Dasy said...

Rajinnye

nasazfrog... said...

uhhh serba putih... nyaman je tgk,, ko tak tgk bilik aku lagik,,, serabut.. :)

my little family said...

kedudukan meja tu sama jek ngn meja komputer akak..cuma akak tambah bt L utk letak meja kerja pulak..hehe

kirana said...

MUMYDASY,
SAJA TJUK RAJIN :)

NASAZ,
HAHAAA..MASA SERABUT AKU TAK TUNJUK LA WWEHHHH AHHAHAHA

MA,
OOO BILIK BESAQ BULEH LA KAK BUAT L..HIHI NI BILIK CINONET

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin