HERBA KACIP FATIMAH SELAMAT | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, July 10, 2009

HERBA KACIP FATIMAH SELAMAT

dah lama jumpa berita ni..agaknya korang pon dah baca
aku dok ragu2 gak..sbb asben bgtau kata jamu2 tak elok..buleh sebabkan sakit buah pinggang

lepas baca keratan akhbar ni...lega sket rasa





berita penuh .....google lah eheh..malas lak nk carik


p/s: terasa mcm hari isnin pulak harini..semalam saya cuti...gi melawat jusco s2 sbb ada jcard day..seawal pagi ada di sana...
owh cuti smlm cuti percuma sbb replacement leave :)

10 comments:

:: HUSNA :: said...

aku x mnt mkn herba2 ni..
ms pantang bsalin pon mcm org x pntg..
hihi

~~ciklinn~~ said...

yerlah ana linn pun ada dgr.. kita leh amik sgt2 supplement kan..takut sakit buah pinggang... huhuuhuhu di aberat nak proses benda2 tu..

tapii..kalu mkn jamu bdn rasa sihattt jer kan..

mama uzma said...

iena mmg mkn jamu...sbb mama dari awal remaja lg arwah nenek dah suruh mkn...sbb tu la mama nampak muda je..jeles2 bila ada yg kata kita org adik bradik...

psstt: kak semalam shopping apa...??iena tunggu 23hb nih kat wangsa maju...hihi

shaifulsafar said...

dah agak dah.... mesti orang tu kat jusco semalam.... saya dpt tau pun dah jam 12... hahaha... wife ajak pergi... saya malas.... sebab takdok pitih... wakakakaka


p/s: dulu pernah makan jamu + telur ayam kampung kat kg. dato keramat... power...

cikda said...

lama nyer aku x komen2 dlm blog hg..lately ni malas skit...jd silent reader jek..

nasazfrog... said...

beb.. kalau hari jcard tu memang muah ke bagi ko.. aritu hubby den pun dah cakap klu dpt berita kito cuti n pegi pagi2 shopping,, amboi handal kan.. hehehehe..:)

nasazfrog... said...

beb.. kalau hari jcard tu memang muah ke bagi ko.. aritu hubby den pun dah cakap klu dpt berita kito cuti n pegi pagi2 shopping,, amboi handal kan.. hehehehe..:)

Mak Su said...

ooohh.... ok ler...

atie said...

kaktie ni tak bape suka makan jamu, tapi kacip fatimah coffee suka sangat...

kirana said...

HUSNA,
KO MKN APA DLM PANTANG?

CIKLIN,
AA KALO TAK MAKAN..LESU JER


MAMAUZMA,
TU LA..TGK ORG INDON..BADAN DERANG PEJAL JER ISI NAMPAK BERTENAGA

HEHE SOPING APA EK..HIHIHIIH SOPING BARANG AISYA


SHAIFUL,
SAYA LALU HARI2.NAMPAK IKLAN TU...

HUISH TELOR AYAM KAMPUNG LAGI POWER HHEHE..TAK LALU NAK MAKAN MENTAH2

AIDA,
OOO TAK PERR...

NASAZ,
IKUT BARANG GAK..MMG MURAH LA..PULAK TU BELI DPT VOUCHER LAGIK..TU KIRA EXTRA DISC LA

MAK SU,
:) BOLEH TERUSKAN

KAK TIE,
SAYA MAKAN PON YG BIDADARI TU LER..NGN JAMU DLM PANTANG TU EHHE
KACIP FATIMAH KOPI TAK PENAH RASA :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin