AISYA PADA USIA 7 BULAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, July 21, 2009

AISYA PADA USIA 7 BULAN

hai kawan2 mama..bagi chance aisya ngomel pulak..asik mama jerrrr

aisya dah boleh pegang sendiri botol susu..tapi aisya malas..kadang2 aisya rajin
macam mama aisya jugak

aisya dah rasi ngn susu dah..poo poo tak da okei..tak muntah2 lagi
aisya makan nestle rice+ milk,rice+apple+cranberry
puri nasi + karot mama buat aisya tak berapa gemar..



aisya bermaharajalela manja2 ngn mama sbb abg aiman takda...bila abg balik aisya kena berebut ngn abang..abang tu saja dengki ngn aisya..

mainan pon aisya leh conquer ..baik aisya main puas2..nnt abang balik..asik2 "jangan tacau..jangan tacau.."
best la menda ni mama...ada bunyi2 binatang..ada bunyi2 muzik...
eh nak main ngn aisya ker..mai la umah aisya ...
ok la..sekian rancangan bersama aisya
dah2..auntie gi wat keja..jgn ngulor

4 comments:

genny da bomb said...

kejap je kan dh beso gini..ase cam baru ja lagi hg beranak..hehe..muka sape yang ni ekk..aku tak nmpk lagi muka sapa..muka cam abg dia heheheh

mrs rux said...

bravo aisya!nnt leh geng dgn hanna..tp bile ehh mama awak dgn mommy kiter nnt bwk kita playdate nih.

mama uzma said...

hahh ni mesti mama aisya malas nak ajar pegang botol ni..sepatutnya dr 4bln dah ajar tau mama...tgk skang baru pandai tu pun malas2 ye..da seronok org pegangkan la tuh..hihi....

abg uzma 3 bln da pegang sendiri tau..keh3..sbb mama abg uzma ni tegas la..haha...

kak..leh tahan lebat ye rambut aisya...suka tgk..

kirana said...

GENI,
MCM BAPAK DIA AKU RASA..
KEJAP JA KAN...CEPATNYA MASA ..

WANI,
TU LER PASAL..NNT2 KITE SET GENG IBU2 LAH JMPA ..


MAMA UZMA,
ALAAAA..JGN LA KATA GITU HUHUHUHUUH
SBNARNYA DAH LAMA BULEH DAH..NI JER SEMPAT AMIK GAMBO..PENGASUH CETE..DIA MALAS PEGANG..NGN AKAK..AKAK BF..ADA LA JUGAK BG BOTOL..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin