AISYA BERSAMA BAPAK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, July 7, 2009

AISYA BERSAMA BAPAK

kejap jer bapak mengasuh aisya sementara mama buat 4Saisya tak boleh tinggal seorang langsung..mesti nanges..pastu kena angkat dia

dukung main ngn dia...pengasuh pon dok cete tak leh nak buat keja..hmmm..



nak belajar merangkak..

dia tak boleh nak gerak kaki dia kedepan..dia nanges..







aisya mcm allergik la rasa..mcm tak rasi ngn susu kot..

skrg tukar mamex gold..cuba tgk lepas ni..

yg promil tu ada lagi setin tak bukak..ada org nak beli ker?


aisya..tengok bapak!


dia pon tengok bapak..mcm paham lak.hehehe


oooopss terpejam lak..


ok mama ..sekali lagik!


sedih ja muka ayam ni






aisya dgn kawan nya :)

beli masa belum peknen lagik..bapak yg bekenan benda tu


6 comments:

mama uzma said...

alalaa....
comeynya dia....

knp x serasi ngan susu...??
aisya yak2 ker...??

Mummy Dasy said...

alaalala makin comel...
x lama lagi merayap 1 umah ah Aisya

kirana said...

MAMA UZMA,
BUKAN PASAL YAK2..
DIA MCM ASIK MUNTAH JER
PASTU DIA MCM TAK NAK MINUM SGT


MUMY DASY,
HIHI PASNIH KENA BELI SAFETY GATE LA PULAK

nasazfrog... said...

anak den ke dapur dah poei eh,, den masak dio pun nak masak... camno la hai.. :)

buzzybug said...

waaahhh~ dah besar dah Aisya... berapa bulan dah eh?

kirana said...

NASAZ,
HIKS KELAKAR LA KO TULIS BAHSA NOGORI..

NIZA,
DAH NAK MASUK 7 BULAN DAH AUNTIEEEEEEEE

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin