SEMPENA JUALAN MURAH 3 JAM | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, July 17, 2009

SEMPENA JUALAN MURAH 3 JAM

kemarin (15 hb) Family store buat jualan murah...3 jam jer tapi
utk certain2 barang lah..antaranya susu dugro ngn diapers..tapi sgt limited..sorang satu jer..tak berbaloi langsung

apa yg asben buat..dia gi 2 cawangan..dapat la beli banyak ni..
yg susu tu dpt beli lebih sbb dia gi dah dekat2 kul 10..dekat dah nak habis sale..so derang benarkan la amik lebih


murah..rm15.99 ..normal price rm22.90..kat jusco sale pon rm20.90 ..



drypers tak banyak..kalo tak mau buat stok gak..dpt yg ni jer..
rm29.99 ..murah la kan..jcard day pon rm33.90..kalo tak sale rm37.90-rm40 ++

susu aisya jer jarang2 buat sale...huhu kalau nak murah beli kat manjaku la..murah la rm3 berbanding jusco



dan susu ini belum dibukak...ada sapa2 nak beli tak ..nk bg murah ni..aisya tak rasi ngn susu ni
normal price rm56.90..nak bg rm50 jer..free delivery area b.jalil and kinrara..kalo kat seremban 2 pon buleh...sapa nak bgtau yer

p/s:saya cuti arini ...tiap minggu cuti yo...

1 comment:

blogresipi said...

murahnya barang-barang bila ada sale camtue ek.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin