1001 MALAM~PENUTUP ENTRI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, December 9, 2009

1001 MALAM~PENUTUP ENTRI

menghabiskan gambar2 yg ada...
ni penutup entri dah kot..pasnih kite buat topik lain pulak

layan saja gambar over2 aku ni hahahah


bersama datin fey... "meh datin kite laga2 pipi sket..awuuuu"
(aku saja ja bg gelaran datin kat kak fey ni hahha..suka ngusik)



tak dapat prince of desert



tengok dressing derang.....ni kira yg tak berapa seksi ni
yg seksi2 tak berani aku nk letak gambar :P


geng kami ni kira ish..ish segan nak cakap lah


yalle yalle yalleeee....



arabian gals



bie,k.imah dan kak tut...glam nya henbeg kak tut

datin shahi,datin ana ngn datin tuuutt ekkeke..


princes of sahara (best dress woman)

ni artis jemputan utk jadi juri
melisa saila ngn datin mariani..


bersama big big big boss ,en ali ..sportinggg dia (yg pakai tarbus merah)



ngn azrif..mlm terakhir bersama mimos

diakhiri ngn muka kami hahhaha..kak shahi la ni amik zoom giler...
cantik aaa mata datin fey...hazel lagik tu :P
KREDIT : gambar dari camera kak shahi dan kak fey :)

13 comments:

feeza said...

best dress tuk laki takde ke gmbr?
vogue abis ye korg..bestlah tgk dressing2 ni..

dekja78 said...

terase kerdilnye diriku ini...hehehe...

honeylanz said...

salam kenal... beshnye dinner mcm nih! i like ur skirt. purple gitu ;)

mama uzma said...

mmg layannnn tgk gambar nih..
cantik2 dan bergaya semua..

SUZIE APAI said...

HAHHAHAAA....TANG YALLE YALLE TU AKU GELAK...

KO NAMPAK BULATTTTT

kirana said...

feeza,
ada kot..kena tny kak fey kot dia amik...nak harap i..camera pon idak ada

k.imah,
istiqamah ..heheh..besederhana katanya

honeylanz,
hai salam kenalan...
syiok gak la dinner ngn kwn2 kan...


mama uzma,
tu kalau letak yg seksi2..mau meleleh kot cewahh hahaa

suzie,
amboiii ko kutuk aku tak hengat ekkkkk
heheheh...

cikda said...

ana..
hehe mariani tu datin ke?

Datin Fey said...

anaaaaa... aaawwww.. gelemernye i...
meh kite seme pakat jadik datin-2.. hahahaha..

akak tak puas tengok baju imah ni... x clearrr baju die.. heheheh

p/s: akak ade gamba dgn big bos ana yg sporting pakai tarbus tu.. akak tatau die tu vp.. akak panggil die pakcik.. hua hua huaaaaa... jgn mare pakcikk...!!

kirana said...

aida,
dia bukan datin ek?tak tau..aku dgr mc sebut datin

datin fey,
adoiiiiiiiiiiiii awat la kak fey ni hehe...kecian dia kena panggey pakcik kekekekke...

kirana said...

aida,
dia bukan datin ek?tak tau..aku dgr mc sebut datin

datin fey,
adoiiiiiiiiiiiii awat la kak fey ni hehe...kecian dia kena panggey pakcik kekekekke...

Best Of Me 321 said...

Pesta Aladdin ke ni?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

kak, yang lelaki tu mana dapat baju arab tu ye? dorang sewa ea? tahu tak nak beli tarbush kat mana ye?


kalau akak tak keberatan, tlg sms kt k. 012-7962386. terima kasih kak

ana-kirana said...

hazirah,
aaa derang sewa kat kedai kat puchong ke kepong gitu..nnt sy tny derang konfem kan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin