TIADA GAMBAR RAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, December 2, 2009

TIADA GAMBAR RAYA

org lain beraya sampai part tiga entri nya..hehe aku satu part pon tak da
sambutan raya haji kami sangat2 la biasa sahaja
just balik kampung ..makan ketupat yg mak buat ngn rendang
kami balik pon pagi raya ...
gambar sekeping tak da

baju raya konsep recycle mana ada jer hehehhe



hanya ada gambar dalam kete...saja2 snap tengah menunggu

aisya aku pakaikan baju masa cukur jambul dulu nih..hehe gagah tu
selagi buleh pakai...




aiman..baju raya puasa

tu jer gambar di hari raya ...kecian

6 comments:

genny da bomb said...

mana benda yang hang cakap tu..tak stori2 lagi pun

KV said...

akak pun recycle baju lama pakai pagi raya. Baju raya pakai mai keje. Hiks

feeza said...

raya thn ni nenek dia buatkan 2pasang baju melayu..tp maknyer recycle pakai baju raya puasa je..hihihi..

at least baby pakai jugaklah baju baru..

MommyDania said...

sama la wei..xde benda nk update raya nih.

kirana said...

geni,
sekeh jua budak ni kang :P

kv,
ada gak la istilah baju raya tu :P

feeza,
sakan tu 2 psg...

momydania,
kecian kat kite naaaa ..senasib :P

mama uzma said...

iena pun sama...
x de gambar raya pun..hihi...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin