REZKI 1 MUHARAM,BERKAT MALAM JUMAAT | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, December 22, 2009

REZKI 1 MUHARAM,BERKAT MALAM JUMAAT

alhamdulillah ....
org kata ..kalau rezki tak ke mana..
kalau dah tak der tu..tak der la ...

apa yg boleh ku katakan...
'projek best' malam jumaat tu sangat2 menggembirakan kami..
lepas tu baru terpikir...ada jugak hikmah kite tak dapat yg dulu kan

berkat malam jumaat,,,berkat awal muharam....syukur....
yg pasti lepas ni kami kena pikir cara menguruskannya pulak....

baru di awal stage..harap2 dipermudahkan segalanya

kalau tak paham entri ni..entri lanjut akan menyusul kemudian2


**mode happy giler**

9 comments:

feeza said...

citerlah ana...apa yg bestnyer ni..selalulah buat entry yg suspen2 ni...

mmm....apa yerk?!

Saliza said...

ana, menang auction ker? cepat aaa stori kat sini....

nieda said...

mmg tak faham pun..kena tunggu entri lagi ni

mummymer said...

ni mesti menang ape2 auction ni

mummymer said...

saya adalah ibu emir :p

dekja78 said...

Hahahahah...dah tau cite...nnt blh lah buat belanja member2 sebelah menyeblah yea...kui3x

genny da bomb said...

mesti menang auction beli umah ni hehehehe

PuteriSatu said...

uiks tak sabar nak tahu citer lanjut nih..

kirana said...

hahahha...saja jahat buat citer tak habis..
sabar2...dalam proses lagi uolsss..nnt i dedahkan semua ..hhahah

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin