GEDIK NAK BUAT TEASER GAK TU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, December 2, 2009

GEDIK NAK BUAT TEASER GAK TU

disebabkan geni telah memaksa aku dengan kerasnya
mengugut aku (ni aku tipu)
mengisytiharkan perang dgn aku
kerana aku tak mau bagitau dia barang aku beli ekekekekkeke

tekaan premium beautiful tu salah geni.....
barang aku beli ni mmg buleh digunakan mcm PB tu...

fokus utama aku kat bahagian muka dulu
kat gambar ni tak nampak masalah2 muka aku tu....hangpa ngadap depan2 baru nampak

lain2 fungsi nanti aku buat entri lain yaaaaaa

nampak kah barang itu?-seterika kulit

nnt aku stori la detail entri kemudian hari....sabar2 yer..
aku baru guna 7 hari

13 comments:

bie said...

hihihi..aicewah..dh boleh la berfacial sndiri diumah.......

genny da bomb said...

hahahaha...huiyooo...mahai dak wehhhh...kekekke..aku ni mmg bab2 ni aku buta sket huhu

feeza said...

ooo facial muka.. nnti blehlah bezakan, muka sblm ngan selepas.. lepas ni boleh ngadap muka hang ana nk tgk perubahan..

bgs2.. rajin sungguh hang nooooo...tp utk kepuasan sendiri apa salahnya. tak gitu?

my little family said...

sblm ni pun dah cantik, bila guna tu makin cantik lagi la kan..kan..kan

skrg blur la nk post n3..xde idea nk story mory..huhu

naza said...

aku mmg nak cari mende ni...
tp xtau la brand apa yg best.
yg aku tau, elken, tp rege 1500++.. hhu.. mahal lorr...

ko beli brand apa ni? price?

duatelur said...

wah... sakan betul dia menjaga wajah... semoga keluarga bertambah bahagia ya!


p/s: wanita kan hiasan dunia :-)

kirana said...

bie,
boleh nk buat salun bergerak pasnih..sapa nk ?ofer murah2 saja


geni,
mahai ke murah ker..nak seribu daya cewahhhhh
yg mahal buleh dimurahkan :P

feeza,
hahha tengok la sebulan ke 2 bulan kot ada kesan....
rajin tak rajin kena rajin..cewahh

k.ayu,
amboi kak ayu..kembang i tau cewahhhh
hhehe org tak brp cantik yg beria2 nak repair sana sini kakkkk


naza,
hehe ko cari ka....nnt aku stori detail naaaaa..

duatelur,
ermmm dah nak masuk 30an ni...kena la bertindak melambatkan kedut2 hahaha tak ngaku tua tu

Zawiyah said...

ana, akak pun ada EB ni..brand elken.tp dah hampir setahun tak guna..malas...hahaha..ingat nak jual je la..leh la ana tlg promote kat kawan2..baru sthn stgh akak beli benda ni.

Em's Family said...

ogawa ke ana?

mama uzma said...

akak...
cayalah..!!
dah cantik bertambah cantik
lg nanti..hihi...
yg penting kena rajin kan kak..

mama uzma said...

kak zawiyah
meh juai kat saya..
hihi..tu pun klu saya mampu
beli ngan harga akak tawarkan..

kirana said...

kak z,
laaaa ya ker..heheh...rugi la beli tak guna ..tapi mmg kena rajin ponnnn...dan kena ada masaaaa


mira,
elken punya

mama uzma,
preparation nak menjejak angka 3 hehehhe ,
aaa tu boleh la deal ngn akak z tu..kalau nak beli melalui akak pon buleh buat ansuran..tak membebankan

faiz said...

wow!! kalah artis maa..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin