AISYA IS 1 TODAY! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, December 21, 2009

AISYA IS 1 TODAY!

happy birthday anak mama!



semoga aisya membesar dengan sehat dan berjaya dunia akhirat..
ameen


sambutan besday aisya dan aiman akan dibuat kecil2 shj bersama ahli keluarga di TBR hujung minggu ni


gambar tak der dlm notebook ni...nnt lah mama upload gambar

9 comments:

feeza said...

Happy Besday!!!... Dah setahun yerk..pejam celik..Moga pjg umur dan dmurahkan rezeki..

shahi said...

Happy Birthday aisya!!!!!Have a blessed one....

NaZa said...

Happy Birthday Aisya.. semoga jadi anak yg solehah... pasni abang nye plak yg dh masuk 3thn..

JJay said...

Bestnya ana, dah setahun yer aisya..
aku ni kalo boleh nak langkau terus tahun depan..bagi baby gal terus umur setahun.

KV said...

hepi birthday aisya!!! Dah besar yer! Nanti pandai melawa macam mama. Hehe.
Moga membesar membanggakan ayah bunda. AMin

Saliza said...

happy birthday Aisya...
Semoga Aisya membesar bagai juara dan semoga menjadi anak yang solehah ye....

genny da bomb said...

macam baru ja lagi hang beranak..hihi..dah setahun dah no..sat ja..

epi bday aisya..jgn notti2..jangan lawan cakap mama..tapi ok gak notti2 coz mama kan nk slim..hihihi

kirana said...

makcik2 semua,
haha jgn marah nak panggey makcik2..takkan nak panggey kakak kot kan

terima kasih aisya ucapkan atas doa2 dan ucapan dari makcik2 :)

buzzybug said...

owh. teringat setahun lepas, kite pi umah kak ana tengah dalam pantang.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin