ENTRI 797-PENUTUP 2009 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, December 31, 2009

ENTRI 797-PENUTUP 2009

rasanya macam tak syiok pulak tak buat entri penutup

ni entri yg ke 797 (7 & 9 no feveret aku) sepanjang hampir setahun lebih berblogging..
entri pertama bertarikh 22.2.08


nak review apa pon tak tau hahah...sebab tak der peristiwa besar2 yg berlaku kot...mcm tahun 2008 aku tutup ngn kelahiran aisya...

nak review azam ..aku tak da azam..tak reti nak berazam..

aku cuma set kan apa aku nak buat jer..plan la kira...tapi idak la berazam hahah..pening tak baca ayat aku..

ermm..hari ni hari last aiman bersama pengasuh..huhu aku yg sedih ..mesti pengasuh emo2 petang nnt...tak sanggup aku..dulu dia penah kata..tak tau lah dia nanti mcm mana bila aiman dia tak jaga lagik

aku mesti bergenang air mata nnt nak cakap terima kasih menjaga aiman dgn baik selama 3 thn ni...sedih2..


SELAMAT TINGGAL 2009



2 comments:

feeza said...

aiks..apsal ana?pengasuh tu dh nak retire jaga budak ke?atau hang dah nak antar aiman ke pra-sekolah?...

hehehe...akhirnya hang buat jugak penutup entry.. sambutan thn baru kali ni tak g mana2 ke?

ada gerhana bulan dlm kul 1.50++ pagi..kiranya lepas sambutan thn baru..

kirana said...

aiman masuk tadika mimos la.ehe
nnt hang tgk kami jalan 2 org terkedek2 pi kantin :P

tak pi jalan mana dah...alfulus pon dah kering

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin