CHECKUP AISYA ,BAPAK SAKIT URAT DAN YOUTUBE | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, December 30, 2009

CHECKUP AISYA ,BAPAK SAKIT URAT DAN YOUTUBE

semalam gi bwk aisya ke klinik..nak inject MMR ngn check pasal demam merah2 tu
selepas menceritakan kebimbangan aku...doktor kata..merah2 tu ruam jer...ada budak mmg tak tahan dgn perubahan suhu badan..panas sikit jer pon dah naik merah..
so jgn risau dia kata..sapu calamine jer

lepas tu..kebimbangan kedua...aisya mcm kecik sikit la...makan banyak tapi badan mcm tak naik sangat..balik kampung ..mak kata ..aku dulu2 pon kecik lagu tu...mungkin la kot ikut aku la kot

pastu doktor timbang..berat 8.4kg jer..utk setahun..doktor kata kurang sikit la..sepatutnya kena 3x berat masa lahir ..iaitu lebih krg 10kg la
ermm tapi doktor tanya kalau aktif tak apa..mungkin berat kurang sbb keaktifan depa ni.

pastu bapak pon ngada nk check jugak tu...katanya sakit urat kat area bahu/tengkuk
dia dah cadang2 nk gi berurut ....bila bagitau doktor..doktor tak bagi urut
bukan apa..sakit2 kat tengkuk ni takut darah tinggi jer..sib baik doktor check semua kata ok...cuma duduk lama sgt la kot..pastu postur tak betul


akhir sekali...
potong kek sesi mak yg over tiup lilin
gambar gelap...maklum ler bukan pakai camera canggih...kang geni kata ..gambar aku lusuh pulak :)

8 comments:

genny da bomb said...

dan2 petik nama aku..kekekek..aku kata kolam tu la nmpk cam lusuh wakakaka..ade ke kolam nmpk lusuh..hihihi

JMR said...

MC anak ngn bapak ek..maknyer x checkp up gk ke?..mn tao aisya dpt adik lak..hikhik

feeza said...

aku tgk dlm gmbr aisya cam tembam je, tak sangka plak berat dia steady2 je..tp kalau dia aktif ngan lalu makan oklah tu ana oiii...

takdak kek lebih2 ke tuk kami ni...hehehe...nak jugak ben10 tu...huwaaaa,,,

Pelangi said...

hahaha..gmbr tak lusuh..tp mmg golap la..kalo mata rabun mmg nmpk api lilin aje..hehe..jgn mrh ye ana..

~~ciklinn~~ said...

budak2 besar2 cenggitu ... makin aktip tu yg berat tak naik2... tapi takpe yg penting aktippp...

naza said...

pesal aku nampak api lilin tu je... yang lain2 xnampak langsung... mmmm..

superidertec said...

geni,
saja aku nak kenakan hang

jmr,
amboi2...baby kecik lagik ooii

feeza,
jgn terpedaya dgn camera trick
kek tak der lebih huhu

ben10 utk kanak2 bwh 10 jer :P

najwa,
mmg gelap pon hahahha
tak marahhhhh

ciklinn,
aa ya la..tp risau2 gak la..sbb anak biras..kecik sbb sakit..tu risau tu

naza,
mmg betul la hang nampak tu :P

kirana said...

superidertec=kirana


nimesti asben aku guna id

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin