ANAK DARA KU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, October 2, 2009

ANAK DARA KU

raya kedua aritu..aisya genap 9 bulan..mama terlupa nak buat entri utk aisya...
buku rekod aisya mama tak tau letak mana..rasa simpan dah...carik tak jumpa..huhuuhu jenuh la ..nak buat camna ek..yg inject2 rekod seme dlm tu

sekarang ni aisya tengah cuba2 berdiri nak lepas tangan..kejap2 buleh la..dah lama sket dia dah terduduk balik
pastu memungut seme benda ..adoiiii memang tak buleh lepa sket...

dah mula pilih org...org yg tak kenal memang tak buleh dukung dia langsung

pastu manja..suka lentok2 kepala kalao kite marah2 abg dia ker..nnt dia datang lentok kepala kite..konon jgn marah dia la..

aisya ngn mak tok..aiman yg cukup dengki ngn adik...memang tak boleh buat apa ngn adik..mesti dia nak gak

terang sgt pulak
la gelap pulak
ha ni ok sket...menten senyum ja aisya tiap kali nak snap gambar dia




wuiii ganas oooo anak dara ku
ni aksi apa ni aisya




dia tengah nak rampas susu abg dia...selamba jer dia tarik dari abg dia masuk dlm mulut dia...
kalo botol dia...tak nak pulak
ni yg terkini....memang tak boleh lepa seminit...
kena carik gate cepat2 ni...kang ada yg tergolek nnt
kejap jer rasa dah nak setahunnnnnn ....
mungkin tahun ni celebrate ngn abg dia sekalik la..senang beli satu kek jer..hehe jimat cermat
**sabtu dan ahad ...kami beraya ke kl dan shah alam..sapa2 nak datang rumah ..ahad petang ada kat rumah..cewahhhhh mcm ler org nak datang bg anouncement beria2 ahahaha**

7 comments:

genny da bomb said...

tikar sama cam umah aku plakkkk hahahhahaha...

Saliza said...

aisya suka mengutip cam hakim...hehehe. tak bleh lepa skit...mesti mengutip benda kat lantai buh mulut...nasib baik kat sini tak dak cik cicak kalau x mesti dah mengutip tahi cicak....

mama umar said...

jap je dh bsr kan?raya thn dpn aisya bole ada adik la kan?hehe..gath raya batch kita maybe 24hb..nk join x?nnt paeh invite event kt fb hg..

atie said...

Dah 9 bulan ye na, pandai merangkak dan mula nak panjat2 lah tu, hai... anak dara nih memang posing maut senyum tuh.....hihi.

Abang Long said...

Ada rasa tak perbezaan antara anak lelalk dan perempuan ? Saja nak tanya.

mama uzma said...

huhu..
bab ngutip2 ni yg x tahan..
klu kita pasan leh gak golok2
kasi kuar..klu tak di telan tah
apa2 yg dikutip..

kirana said...

geni,
tikar umah mak aku tu...

sal,
aa ..kaboi ,semut dah masuk dlm mulut dah...sib baik sempat tengok..kalo tak lumat kaboi tu,..
hehe hang tau dak kaboi tu apa..kaboi=kumbang

najwa,
hmmm ada rezki aku terima ja..leh stop bersalin awal sket hehehe
insyaallah...kalo tak da aral buleh pegi..takut clash ngn jadua stdby asben

k.atie,
aa dah nk bediri nk tatih2 kot
senyum penuh muka..bapak dia kata


abg long,
setakat skrg rasa cam sama ja kot hehee..lasak sama ja rasa.


mama uzma,
aa tu al..nak jolok kuar,.dia pandai lak tutup mulut rapat tak bg kite jolok

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin