TAK LARAT MAMA NAK GADOH OK.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 8, 2009

TAK LARAT MAMA NAK GADOH OK..

letih ok nak bergadoh ngn aiman....mama kena mengalah jugak
dia dah pandai nak pilih baju sendiri2..amik sendiri..kadang2 match
kadang2 sluar color lain..baju color lain..

haritu...masa bapak nak gi tgk amik aura hihi..aiman nak ikut
masa tu tak pakai baju..pastu baru tergedik2 dia kalut nak pakai
dia amik baju tido lengan panjang tu..ngn sluar pendek
huhuhuhu..aku amik tukar..dia nanges giler..aku sembunyi2 ..dia carik jumpa tu
tanak jugak pakai baju lain..nak baju tu jerrrrrr

last sekali mama mengalah jugak..pakaikan lah jugak di tengahari tu...pas pakai tu terus senyap
belek2 baju..."canteeeeknyerrr"


sib baik seluar tu biru gak..kalau merah ker ..haru huhuhu
tengok tu muka buat derk jerrr..puas hati mama mengalah la tu

aiman..aiman...

tp sgt caring kat adik dia..
adik dia meniarap..dia igt adik dia nk jatuh..terus gi pegang..panggey mama suruh angkat,
pastu ..adik nanges..dia kat luar tgh main basikal leh masuk tengok pujuk adik

dan satu hari tu..masa balik dalam kete ..adik dia terlentok kepala..pastu cam ada button kat tepi carseat oren tu..nak tekena pipi dia..aiman cepat2 halang ngan tangan dia..sambil tu bgtau mama tgh drive..
"kena pipi ..cakiit"


sekarang ni ..dia dah byk ckp jugak..ikut kartun play n learn hour tu ..


pssssssssssssstt..kami cuti isnin ni!yea yeay..replacement holiday..korang cuti kah??cewahhh riak2

18 comments:

arediks92 said...

hhhahaha... biasa budak laki mmg syg adik pompuan..
anak buah aku mengaku sepupu pompuan dia.. adik dia..., hahaha ntah bila mak dia bersalin..dia ckp itu adik dia ekekeke..

genny da bomb said...

replacement mende weh??wesak ke?aiman pun nmpk chubby dah sket skang ni ekk...hihi..

NaZa said...

best dpt replacement leave tu.. tp aku sorang2 je cuti, tu yg xbest.. huhu

shaifulsafar said...

eh?... dapat replacement jugak ke?... kami kalau public jatuh hari sabtu.... menganga la jawabnye.... apesal la wesak jatuh ari sabtu.... pospone hari ahad ler...isk!!

genny da bomb said...

ana...kalo hang nk anak hang cakap skema bahasa baku cam anak aku..silalah bukak PHDC n tukar bahasa melayu..kekekkekekekekkee..skang ni aku marah anak aku suh dgr gak omputih..biar la cakap bahasa baku omputih plak kan hihi

MommyDania said...

replacement leave apa? bestnye!!! nak cuti jugekkkkk

:: HUSNA :: said...

aiman dh ade taste sndiri la mama...

replacement?.. klu PH jatuh hr ahad br de replacement... bestnyer company ko ana...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

suka baca entri ana..yana link awak ye

bie said...

haha..kena buat perancangan cuti isnin ni...anak buah bi...suke tgk astro ceria..ayat dia pun skema mcm dlm tu..cth kalau bas lalu dpn umah "yea bas saya sudah sampai"-dr cerita geng bas sekolah haha

rynas said...

ok jugak baju dia tak nampak baju tidu sgt kalau baju yng kotak2 suar panjang..harus mama dia malu kehkehkeh..
mmg gitu ler durrani pun sama pg2 cari baju sendiri nak pakai.

mama uzma said...

hahahaa....
suka2...iena suka klu budak mcm aiman...ada sorang kat taska iena mcm tu..dia bukan wat kita marah..tapi geram..hehhee...
tu bijak namanya...

wahh...
cuti..bestnya...jeles...!!

kirana said...

JIJI,
HAHA SUKA2 JER NGAKU EK

GENI,
YUP GANTI WESAK..
TAK CHUBBY SGT GENI OOI...TAK MAU MKN LAK SKRG NI..CACING KOT

NAZA,
TU AKU SUH CEPAT2 AMIK LESEN..LEH PI RENDEK SRG2..AKU NK GI FACIAL N BODYSCRUB


SHAIFUL,
NTAH..POLISI BARU KOT AHHA

GENI,
MMG LAH 24 JAM JER 613 KAT UMAH AKU..TAK LEH TUKAR CHANEL LGSG.
MMG DIA IKUT PON.."WAH..SEDAPNYA"..APA2 PON MESTIA DA WAHHH..OH OH.. ADA LA LAGI DIA DOK AJUK

MOMYDANIA,
NAK CUTI?HEHE APPLY ANUAL LEAVE :p

HUSNA,
TAHUN NI BARU JADIK GINI HUSNA OOIII..NTAH TIBA2

YANA,
AUWWWWWW..TQ2!NNT KITE EXCHANGE LINK

BIE,
HAA DAH JADI CM ANAK GENI TU LER..

RYNAS,
KITE TAK IKUT..TU TAK MALU SGT HAHA..BAPAK DIA TAK KISAH PON PAKAI BAJU APA

MAMA UZMA,
AA AWK LAGI LA KAN..BYK LAGI LA KERENAH BUDAK2 NK LAYAN HEHE
KDG2 SONOK..KDG2 NAIK DARAH :p

mama uzma said...

hehehee......tau x pe....

mmg sronok...
tu la kenangan hari tua nanti...
keh3...

Mummy Dasy said...

tak cuti...hahaha budak2 mmg gtu kot Daneen pun gitu klu angin dia nak cari baju sdiri...pandi Aiman jaga adik

kirana said...

MUMYDASY,
NAK TJUK DEPA DAH BESAQ LA TU :)

arediks92 said...

tu la tu ana...siap leh gaduh la kalo mau bwk 'adik' seppu dia tu hahaahaa perasan sungguh

cikda said...

aku saja gatal tgn klik comment..actually xtau nak komen aper..wei mana aci hg cuti Isnin..aku xcuti pun..

kirana said...

AIDA,
ACI DI INDIA.. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin