PENUTUP RAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Saturday, October 17, 2009

PENUTUP RAYA

kali ni memang beraya sungguh,,,betul2 sebulan beraya
sepanjang jalan raya utara selatan kami redah,..pantai timur ja tak pi raya lagik

bermula dengan menyambut raya pertama di kedah,kemudian sambung di melaka pada minggu berikutnya ..diikuti ke kl,shah alam,subang ...dan sebagai penutup..minggu ni kami ke johor bahru ...phewwwwwwwwww..kalau tengok peta kira dari utara ke selatan la

sebenarnya kami ke jb nak gi tengok anak buah asben yg aku cete menderita sakit tak tau sakit apa lagik tu,..,mmg sedih tengok budak kecik yg sakit ni..
nnt aku letak gambar dia..

sejak dok dept baru ni...aku jadik kelam kelibut sket haha
ngn nak belajar benda baru lagik...dah la dept bizi lak tu...
so update mungkin agak slow sket la..kerna mungkin lepas ni aku byk keluar gi cucuk tanam :)

ok lah...tak da menda nak cerita malam ni...selamat berhujung minggu..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin