SERABUT AND DEMOTIVATED | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, October 28, 2009

SERABUT AND DEMOTIVATED

saya serabut sekarang (work)
keserabutan saya menyebabkan saya terlupa itu ini sebab dalam kepala dok pikir hal2 serabut tu saja

sampai terlupa nak tutup gate..sib baik pakai remote.. ..cehh nk cakap gak tu hahaha
sampai terlupa nak u-turn..dok berangan kat trafic light..
sampai terlupa nak amik petty cash claim 2 minggu dah terlupa
sampai terlupa ..........................................


sampai semalam dok pikir nak amik kursus kemahiran yg boleh saya buat bisnes..ada idea..yg rasa2 sesuai ngn saya
saya jenis tak sabar..asben suh amik menjahit..tapi saya bukan yg sabar dan seni dan kerja halus

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
saya sgt demotivated skrg.. sekian

9 comments:

KV said...

akak pun tak boleh menjahit. nak bisnes apa pun tatau ler.

cintaqaseh said...

salam...
blog walking..first time sampai sini..
akak jangan tension2 yer..

senang2 lawatlah blog sy..
http://babyorange87.blogspot.com

klik2 nuff akak jg..mxs broadband..=)

Saliza said...

ana, pi kursus masakan..boleh wat bisnes....

buzzybug said...

bukak kedai dobi.

genny da bomb said...

bisnes jual2 online..tudung ke..

aku pun nk berbisnes tapi aku ni cepat kesian ng org..payah le..kang aku rugi tergolek2 asik bagi murah hahahahah

shaifulsafar said...

kursus irfan khairi - untuk bisnes online.

Chef li - untuk belajar masakan . motivasi utk jadi jutawan senyap.

pok li - utk belajo jadi jutawan emas :-)

atau....

kursus make up artiste - bleh jadi mak andam.... ekekekekekeke... sesuai kot?

kirana said...

kv,
hmm tu la tu..

cintaqaseh,
t.kasih singgah blog kite..

sal,
dok pikir gak gitu.....hehe tka gerak2 lagik2..dari dulu nak gi belajar masak


geni,
ermmm...tudung2 cam dah byk org jual hehe...tak larat nak bersaing hahaha..awal2 lagik dah ngalah

shaiful,
byk cadangan bgi tu..thanks...
nak kena pi bercuti pkir2 tenangkan fikiran

Anonymous said...

saya cadangkan kamu pergi bercuti ke langkawi sambil tengok LIMA 2009 pada Disember ini....

kirana said...

anon,
wahhhh cadagan bagus ehe harap2 asben saya baca komen ni..hehe dia mmg minat LIMA tu..tak berkesempatan nk pegi ja

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin