HARI RAYA JUGA ...HARI .... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, October 6, 2009

HARI RAYA JUGA ...HARI ....

selain hari bertemu sanak saudara..hari raya juga merupakan

1.hari anak2 'bergosip' dengan geng mereka...

aisya pon turut sama jadik cik kepoh nak join bergosip





kecian aisya...byk sepupu laki2 ja...dari 28 anak buah..9 org ja pmpn...yg kecik sekalik aisya..buleh la berkawan ngn sepupu dia yg setahun 6 bulan..yg lain2 dah besor2






tak abih lagik ke cerita kak baju hijau ?
2.hari mama boleh rehat sekejap...ehe sbb ramai tukang jaga main ngn aisya
tak pon..bapak yg amik tugas

3.hari melawat tengok decor umah orang ehhehe
aku dok aim katil gini gak..masa tu offer rm1700..pastu tak beli2 lagik..
"bang..cepat aa naik tengok katil tu..pastu tengok seme ikea dlm bilik tu "
dia pon naik la menjalankan tugas

eh ni sbb umah biras ..aku berani la nk kecoh2 kan...aku naik susukan aisya kat bilik..
bukan saja2 nak terjah masuk bilik org .kalo org tak berapa rapat..segan gak nak masuk2 kan

7 comments:

Mummy Dasy said...

makoi...kemasnye bilik

MommyDania said...

bestnye bilik anak dia lagu tuu..

c said...

mcm showroom ikea..

genny da bomb said...

lawanya bilik anak camtu..huhuhuhuhu..aku dok ingat nk beli katil ada bawah camtu gak..jimat ruang..tapiii..umah aku dah ada dah katil queen dalam semua bilik huhuhuhu..

kirana said...

mumydasy,
aaa mmg kemas...ada maid la katakan..cewahhhhhh nk jugak tu sbb maid

momydania,
tu laaa

c,
aa buleh jadik dah tu


geni,
hang pi sedekah kat umah2 yg memerlukan..ehhe aku ni dok pikior nak jual sofa aku kat sapa tak tau lah

mama uzma said...

cantik bilik anak dia..
bestnya klu dapat buatkan tuk
uzma mcm tuh...huhuuu...

kirana said...

mama uzma,
buat la...hehe gi ikea carik barang

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin