MAC COSMO + VIVA GLAM VI | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, October 8, 2009

MAC COSMO + VIVA GLAM VI

beli lipstik baru dan gedik2 amik gambo..seperti biasa.. :P

1.mac cosmo tanpa lipgloss





lighting jadik nampak pudar sket



2.calit sket viva glam lip gloss




auwww gedik nak tiru mulut model tutup tak rapat :P
**mimosians tgh beraya sekarang ....jemput2 (ajak2 ayam haha)**

11 comments:

my little family said...

ana ni mmg lawak la...akak ni xberani nk pakai lipstik smbrgan sbb skrg dah jd sensitif. sila pakai leh gelupas..ni kn alas ngn lipgloss dulu.

nasazfrog... said...

hai,, beb lama aku tak kesini,,, wah bibirmu seksa betul,,, yang calour peach tak de ke,, pun cun gak.. mac tu wei.. salam aidilfitri kirana.. :)

dekja78 said...

uwwwaaa nk jugak lip gloss tu...hehehehe

NaZa said...

pakai lipgloss mmg la best... leh tergoda u.... hahahhaha

contactlens said...

model mana yg mulut tutup tak rapat?? hihi.:P

faiz said...

Wowww!! ahakss....

Uncle Lee said...

Hello Kirana, Wow! Those lips...I believe belongs to you? Looks like Angelina Jolie's...
Women using chili red lipstick already can make men lintang pukang.
Add lip gloss? Habis cherita, ha ha.
Just joke joke, ya.
You have fun and keep well...and hold that smile, Lee.

Diarihatiku1976 said...

mungil bibir mu iteeww... tapi siyes.. memang lawo ler bila dah sapu lips gloss

iamthewitch said...

Wah sexynya lips too... Pouting lagi. Nak goda siapa ni? :P

mama uzma said...

hahahaa...seksi gitu...
cantik bibir akak...

kirana said...

k.ayu,
aa ana ni tak kisah..semua buleh bantai jer..

nasaz,
macam2 color ada..mau pinau mata nk pilih wehhh

k.imah,
hehe jom aa ke MV..ana nk carik eyeshadow lak

naza,
auwwwwww ..nak tutup mulut pon tak leh ahahha

contaclens,
ntah model dlm majalah katalog ke apa ke..selalu mulut tutup tak rapat jer tengok


faiz,
hihii :P

uncle lee,
belum tahap jolie lagi :P

diarihati,
hehe teknik ambil gambar kot tu..hahah

mei yee,
hehehehhe saja gatai2 :P


mama uzma,
lipstik tu membantu memenuhkan bibir

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin