At kuta beach | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 13, 2008

At kuta beach

kul 7 pagi dah kejut aiman bangun...aiman ni skrg dah susah bgn pagi..


sapa lagi yg excited kalo bukan si bujang ni...tak sabao2 dah tu nk gi main



pandangan keseluruhan pantai..aku dok cari port nk lepak





pantai ni tak sesuai sgt utk mandi manda..ombak kuat..
pastu ramai org surfing



aku amik gambo dari kejauhan jer...bior la 2 branak ni bersuka ria



sini kul 9 pon dah rasa panas terik..
930 aku dah ajak derang ni blah..bior kan aiman main smpai petang tak mo balik
pada aku..aku lagi suka pantai kat langkawi atau kat pantai timur la..pulau perhentian ker..lagi bersih dan cantik..air pon kehijauan..
kat sini aku tak jatuh cinta sgt...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin