Rakaat akhir | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, November 3, 2008

Rakaat akhir

gini la dia ...
niru jer apa org buat...yg tak tahan tu mulut tu baca kumat kamit...mcm org dok baca tu la
ngn soundtrack dia sebijik cam org tua













aku tak tahan tgk..nak tergelak...

dah smpai rakaat akhir..asben dah duduk nk baca tahyat dah..pastu aiman pi pusing tgk asben..
nk tgk apa seterusnya..asben dah tak tahan..terus pecah gelak...
dah tu kena la restart balik kan...sabor jer laaaaaa

4 comments:

rynas said...

hahhahha..durrani pun cam tuh juga..ikut jer apa org buat time solat. last2 dok atas riba kita

NaZa said...

anak aku xreti la lg nk rukuk ke sujud seme. tp bile aku bentang sejadah, mula la nk berdiri kt situ, pastu angkat, sebut 'allahu akhbar'. tp ayat tu pelat la.. hihih

tp budak2 kecik ni rajin nk solat. tp bile dah beso. eheheh.. sendiri mau ingat la kan. setan byk sgt keliling pinggang.

Shais said...

salam ana...

amboi dah pandai anak teruna nie....bertuah betul, senang besar nanti.

PuteriSatu said...

aqilah pun gitu gak Na....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin