BALI-last day | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, November 14, 2008

BALI-last day

Owh gigih jugak aku mengupload gambor2 ni hihihi..
last day tak gi mana sgt..flight kul 8 lbh..so bajet kul 6 dah ada kat airport la..

so utk hari terakhir ni..kami pi pasar sukawati lagi..tp tmpat lain plak..yg aku rasa ok dari yg tempat pertama pegi dulu ni

pastu gi lunch kat Jimbaran..yg terkenal ngn Jimbaran seafood kat situ
pastu gi lepak kat discovery mall jap smentara nk tgu smpai kul 6



ni restoran kat hotel tu..tmpt dok bekfes tu..



binaan penuh kesenian

makan roti bakar jer..yg lain2 takut nk mkn hehehe


depan bilik kami ni


kat lobi..kedekut hotel ni..panas gile kat lobi..acond tak dak ..kipas pon tak pasang



bergambar kenangan ngn supir kami -pak aris..


sblm blah..amik kenangan kat sini dulu..monumen pengeboman bali

panas terik..kul 11 lbh time ni..aiman dah silau2 mata



pasar seni sukawati Guwang..kat sini aku rasa proper sket tmpat..teduh sket la..ada tmpat rehat2 bwh pokok kalo penat shopping..

kedai lukisan tak yah cakap la...byk gilerrrr..rambang mata nk pilih..


dah namanya keje tnb..ada aja gambar tiang letrik yg menarik perhatian asben ku

kat msia katanya tak dak sistem tiang gini
lagi hasil seni batuan...mmg cantik tgk water feturesnya..tak amik la gambor tu..ish

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin