Curtain | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 27, 2008

Curtain

langsir dah siap pasang semalam!

tp aku terlupa bwk kamera harini ....huwaaaaa...


langsir tu color lain sket dari langsir yg aku pilih mula2 tu..
yg awal tu stok kain tak smpai lagi..katanya bulan dec..tapi tak tau bila
so dah aku nak masuk umah dah terpaksa tukar color..huhuhu berat hati ini utk wat keputusan

corak till sama..warna jer lain...
smlm tgk..ok la..aku suka la walopon hati ku sbnarnya masih teringat2 yg ptama tu

korang nak tgk ker gambar?ewahhh buat2 tanya lagi tu :)
langsir pattern paling sempoi skalik ..biasa jer..

7 comments:

NONIE AZIZ said...

cepat sket ana...tak sabaq nak tengok gambaq ni!!!

PuteriSatu said...

na...memang menguji kesabaran akak tul ko ni tau...

atie said...

yey..de langsir baru...a ah dah tak saba nak tengok langsuir...eh salah eja lak,he he..em langsir baru tuh.

cendawanintim said...

cepat tepek...tak sabarrrrrr...

ila ramli said...

langsir dah baru ni..next week pindah masuk yer?xbuat house warming ko?aku nak pi terjah nie...

kirana said...

k.nonie,
harap bersabar...huhu pic lom transfer

k.puteri,
sy mmg saja nk bg akak geram sket hehehe

atie,
uiks baik2 eja tu..takut nya tgk langsuir

cend,
sila sabau kay...haha..ala biasa jer la langsir saye

ila,
pindah sabtu ni,
tak wat lagi kot skrg ni...tak larat la..ngn usung perut ni heheheh..tunggu senang2 sket nnt

fantaghirolynn said...

nak nengok gak....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin