Tanah Lot sunset | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, November 14, 2008

Tanah Lot sunset

Lepas ke Bedugul..kami bertolak ke Tanah Lot...org kata sunset kat situ cantik kan
sblm tu mkn dulu kat Bedugul...kat sini mostly muslim penduduknya




ikan gurami masak 3 rasa..sedap


sblm ke tanah lot..singgah jap kat Alas Kedaton..
asben nk tgk monyet..hehehe..mcm kat msia tak der yerrr..
dia kata nk bg aiman tgk puas2...byk giler monyet kat sini..



ni kat luar pon dah byk...tka masuk dalam lagi..mmg tak masuk pon sbb nk cepat nk kejar masa ke tanah lot..takut terlepas sunset nnt..6pm dah matahari terbenam kat sana



aiman cam kegelian tgk monyet

pastu terus ke Tanah Lot..nak masuk kena bayar ..tak igt brp srg..


kat sini pon kedai2 byk...kenyakan jual brg yg sama jer..mcm kat sukawati jugak..
mahal sket kot kat sini






tgk..ramai org dok tunggu nk amik gambor jerrr...tp sayanggggggg..awan agak tebal..
cuaca mendung..mana nk nampaknya matahari huhhuuuhu




Tanah lot temple

ramai org kat sini..dok ready kamera jer..bagak2 lak tu


kamera kami yg cinonet ni mana mampu nk amik gambor yg lawa huhuhu

nampak tak..cinonet jer matahari yg nampak tu











lukisan lagik...asben beli skpg kat sini...mahai sket la sini..lgpon dia tawar sdiri.
pak aris tak masuk sini
















1 comment:

talot said...

Tanah Lot truly beautiful


Visit the website : http://www.tanahlot.net

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin