doa selamat | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, November 3, 2008

doa selamat

SABTU
gi kenduri doa selamat abg ipar dan biras nak gi menunaikan haji..
yg aku geram kat asben ni kan...dia ni slalu tau..tak bgtau detail kat aku..
yg aku pulak ..terlupa nk tny detail2..hehe elok la tu..pak pandir pasang ngn mak andeh :P


yg dia bagtau aku...hari sabtu ada kenduri..open house..(tgk kan dah salah..kduri open house..)
aku pon tny la..pagi ke ptang..pastu aku tny mak gi bila
mak mentua aku nk gerak dari melaka kul 11..so kami gerak kul 12 lah dr sban..
so aku bajet kduri tu petang pas zuhur gitu la kot..



aku dah siap pakai bj kurung laaaa..aku rasa ni kduri derang nk gi haji..main rasa2 jer..hehe sbb tak tau detail kan.
sampai2 jer..tgk eh khemah apa pon tak dak lagi...
tak nampak pon org kluar masuk ..masa tu dah jam 3 lebih dah



masuk2 jmpa tuan rumah..baru aku tau huhuhu kenduri tu belah malam...huhhuhu
berbaju kurung lah aku smpai ke mlm..nk mandi bagai towel pon tak bwk..malas nk nyusah kan tuan rumah...mandikan aiman jer..


dan2 tu aku cover kat biras aku..saja pakai baju siap2..malas nk tukar2..hehee
cover2 ...ni semua asben punya pasal la ni...hihhihii nak salahkan dia jugak..sbb tak bgtau detail2..pastu tak tny detail2 masa org jemput tu..geram tau..slalu gini..


dan si bujang ini sesuka hati berlari sana sini..dah jmpa abang2 sepupu dia..
naik tangga turun tangga..aku mmg biar jer...bapak dia la jaga..nak suruh aku kejar dia..mau terberanak time tu jugak!

1 comment:

PuteriSatu said...

la hai...nasib dah kai baju kurung kan..buatnya pakai seluar...tak bawak baju salin...haru je kan...eeii...orang lelaki selalu cam tu na...ambik mudah je apa2 hal bab kenduri2 ni..sebab diorang pakai apapun jadi....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin