CAK! CAK! CAK! KECAK! KECAK! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, November 13, 2008

CAK! CAK! CAK! KECAK! KECAK!

Penutup acara jalan2 hari kedua


kami singgah Batubulan utk tgk kecak n fire dance..selain kat sini..kat Uluwatu pon boleh tgk jugak..tiket masuk Rp50k /pax


Tarian kecak ni ada cerita nya..baca jln cerita baru paham apa maksud tarian tu..
kiranya..mcm berlakon la..tp ni tarian


monyet putih dah keluar..

ni apa nama ek..mmg gerun lah dgr suara dia..
masa org pelik2 gini kluar..aiman tunduk kepala rapat....
rupanya dia takut...hihi...tapi tak nanges..cuma tak berani nak tgk
dalam tarian ni tak da alat muzik..semua bunyi kluar dari mulut jer..
cak cak cak kecak kecak ...cak cak cak kecak kecak

tgk camner aiman takut nak tengok watak yg pelik2

mula tu aku igt dia dok tunduk nape la...diam jer...lama lak tu...rupa2 nya dia takuuuuttt



pastu aku pujuk2 la..suruh dia tido..cian tgk dia takut gitu


selamba ja org tu gi pijak api yg menyala kat atas tu..dah tinggal bara..dia pi pijak sepah2kan lagi
aku tak igt lah jalan cete kenapa dia pijak api tu...tak menghayati sangat...persembahan tarian ni amik masa sejam..
pas tgk ni terus balik hotel...penat!

3 comments:

KV said...

alahai sian aiman takut. Kalo danish harus dah ajak balik tu. Hihi

PerantauSepi1306 said...

uikkssss aiman akak pun takmo tgk menda2 camni... neway syioknye nengok gambar awak jengjalan ke bali.

cendawanintim said...

seb baik dia tak ngigau...kalu iman dah bawak ke tido tuh!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin